pukje Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Als het doorgaat ,wat ik technisch niet zie zitten, komen ook wel GPS stoorzendertjes
Sverige Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Tenzij je dan gefotografeerd wordt, zoals in Noorwegen met de automatische tolheffing in Oslo Gebeurt... Je hebt dan nog een paar dagen de tijd om zelf te betalen, doe je het niet wordt het bedrag steeds hoger... Wat ik me overigens afvraag is of de km heffing ook in het buitenland gehoffen kan worden... volgens mij niet. Dat zou dus mooi meegenomen zijn als je de helft van je gereden kilometers in het buitenland rijdt. Nu maar hopen dat het zo zal worden... Weet iemand hier iets meer van? - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Moderator ceesv Geplaatst: 18 november 2009 Moderator Geplaatst: 18 november 2009 Origineel bericht van: Sverige Wat ik me overigens afvraag is of de km heffing ook in het buitenland gehoffen kan worden... volgens mij niet. Dat zou dus mooi meegenomen zijn als je de helft van je gereden kilometers in het buitenland rijdt. Nu maar hopen dat het zo zal worden... Weet iemand hier iets meer van? >Klik< Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
hugogertie Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Gereden kilometers in het buitenland kunnen ze niet heffen het gaat over rijden op Nederlands grondgebied. GPRS stoorzender bouwen...... wordt lachen valt er natuurlijk meer uit....weg navigatie.....maar geen route gereden. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
pukje Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 zijn buitenlandse auto's vrijgesteld ? Ik zie b.v. vaak in limburg vrachtwagens die bij Aken nederland binnen rijden en nijmwegen weer naar D rijden om D maut uit te sparen
Sverige Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Prachtig... had niet gezien dat er al uitgebreid over geschreven was. Als je 10 dagen weggeweest bent is het aantal nieuwe berichten ontzettend groot, zodat ik door het bos de bomen niet meer zag. In ieder geval is dat goed nieuws - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
GeniusX Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Ja, de gemeenten moet en u zelf maar uitzoeken hoe ze de houdersbelasting gaan innen. Het is alleen wel zo dat je dit via het rekeningrijden al betaalt. Zou je straks korting krijgen als je niet in de spits rijd. HaHaHa!
kriebie Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Origineel bericht van: pukje Als het doorgaat ,wat ik technisch niet zie zitten, komen ook wel GPS stoorzendertjes Gelukkig zit er ook nog een echte kilometerteller in iedere auto. Bij een steekproef ben je dan alsnog de pisang. En het zal ook wel niet al te moeilijk zijn om die stoorzendertjes flink strafbaar te stellen en te detecteren. En het apparaat zal ongetwijfeld langdurig aangeven defect te zijn of zo, dus als je dan nalaat daar actie op te ondernemen ben je strafbaar. En zo valt er vast nog wel meer te verzinnen waarom stoorzendertjes geen optie zullen zijn.
pukje Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Hopelijk gaan de stoute amerikanen de GPS sat's niet weer uitschakelen als toen bij hun oorlogen. Oeps nederland afhangkelijk van de amerikanen ,dadelijk vragen de amerikanen nog gebruiksrecht voor hun GPS systeem. Ik trek het maar in het belachelijke omdat ik het echt niet zie komen in die form. De oude plannen om op de autowegen alle nummerplaten te scannen lijkt mij een beter plan.
sattools Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Origineel bericht van: pukje Als het doorgaat ,wat ik technisch niet zie zitten, komen ook wel GPS stoorzendertjes Dan komt er naast de radar-detector en de radar detector-detector, de GPS-Jam-detector. Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
henkvd1 Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Hier is een gedrocht in de maak, technisch gezien kan het weleens uitlopen op een financieel drama, de kastjes zal geen probleem moeten zijn, GPS ontvangst gaat ook zonder problemen, echter de financiële afhandeling heb ik echt m'n twijfels over. Betalen zou moeten gaan via een GSM,UMTS achtig gebeuren, bij passeren van betaalpunten, controle via camera systemen. Vervolgens zouden we dan maandelijks een rekening gepresenteerd moeten krijgen. U gelooft er allemaal nog in ?? Ik vrees dat de invoering op dit laatste punt uiteindelijk minimaal 2x zoveel gaat kosten dan nu begroot ( is niet zo moeilijk inschatten trouwens, ieder groot project wordt toch al ruim overschreden ) Kan direct de KM prijs nog wat verder verhoogt worden, reden tegenvaller. Het verstoren van het GPS signaal is niet zo'n kunst, inpakken in aluminiumfolie en GPS ontvangst is niet meer mogelijk, veel zin heeft het alleen niet, de camera systemen vangen je toch wel op.
hugogertie Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Die stoorzender heb je ook in tunnels....worden die ook verboden.... VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
pukje Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Mijn gps werkt ook niet 100% als ik hem een paar dagen niet gebruikt heb en is bewolkt duurt het wel 20 minuten voordat hij een verwerkbaar signaal heeft. dus (vul maar in)
Gast 44piet Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Origineel bericht van: pukje Mijn gps werkt ook niet 100% als ik hem een paar dagen niet gebruikt heb en is bewolkt duurt het wel 20 minuten voordat hij een verwerkbaar signaal heeft. dus (vul maar in) zal wel galileo systeem gebruikt gaan worden .
columbo Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Volgens mij wordt het hoog tijd dat nederland in actie komt.De zorg premies gaan volend jaar ook weer flink omhoog,ze denken zeker dat er bank billjetten op onze rug groeien.zou het niet eens tijd worden dat ze camiel,wouter en jan peter naar een strafkamp sturen? zouden ze dat volhouden tot hun 65e?
Aanbevolen berichten