Ga naar inhoud


rekeningrijden is dat wel zo eerlijk bedoeld?


Gast 44piet

Aanbevolen berichten


  • Reacties 325
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Tenzij je dan gefotografeerd wordt, zoals in Noorwegen met de automatische tolheffing in Oslo Gebeurt... Je hebt dan nog een paar dagen de tijd om zelf te betalen, doe je het niet wordt het bedrag steeds hoger...

 

Wat ik me overigens afvraag is of de km heffing ook in het buitenland gehoffen kan worden... volgens mij niet. Dat zou dus mooi meegenomen zijn als je de helft van je gereden kilometers in het buitenland rijdt. Nu maar hopen dat het zo zal worden... Weet iemand hier iets meer van?

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Sverige
Wat ik me overigens afvraag is of de km heffing ook in het buitenland gehoffen kan worden... volgens mij niet. Dat zou dus mooi meegenomen zijn als je de helft van je gereden kilometers in het buitenland rijdt. Nu maar hopen dat het zo zal worden... Weet iemand hier iets meer van?


>Klik<

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gereden kilometers in het buitenland kunnen ze niet heffen het gaat over rijden op Nederlands grondgebied.

 

GPRS stoorzender bouwen...... wordt lachen valt er natuurlijk meer uit....weg navigatie.....maar geen route gereden. smirk

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtig... had niet gezien dat er al uitgebreid over geschreven was. Als je 10 dagen weggeweest bent is het aantal nieuwe berichten ontzettend groot, zodat ik door het bos de bomen niet meer zag.

In ieder geval is dat goed nieuws smile

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje
Als het doorgaat ,wat ik technisch niet zie zitten, komen
ook wel GPS stoorzendertjes blush


Gelukkig zit er ook nog een echte kilometerteller in iedere auto. Bij een steekproef ben je dan alsnog de pisang.
En het zal ook wel niet al te moeilijk zijn om die stoorzendertjes flink strafbaar te stellen en te detecteren.
En het apparaat zal ongetwijfeld langdurig aangeven defect te zijn of zo, dus als je dan nalaat daar actie op te ondernemen ben je strafbaar.
En zo valt er vast nog wel meer te verzinnen waarom stoorzendertjes geen optie zullen zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk gaan de stoute amerikanen de GPS sat's niet

weer uitschakelen als toen bij hun oorlogen.

 

Oeps nederland afhangkelijk van de amerikanen ,dadelijk vragen

de amerikanen nog gebruiksrecht voor hun GPS systeem.

 

Ik trek het maar in het belachelijke omdat ik het echt

niet zie komen in die form.

 

De oude plannen om op de autowegen alle nummerplaten te scannen

lijkt mij een beter plan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje
Als het doorgaat ,wat ik technisch niet zie zitten, komen
ook wel GPS stoorzendertjes blush


Dan komt er naast de radar-detector en de radar detector-detector, de GPS-Jam-detector.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is een gedrocht in de maak, technisch gezien kan het weleens uitlopen op een financieel drama, de kastjes zal geen probleem moeten zijn, GPS ontvangst gaat ook zonder problemen, echter de financiële afhandeling heb ik echt m'n twijfels over.

 

Betalen zou moeten gaan via een GSM,UMTS achtig gebeuren, bij passeren van betaalpunten, controle via camera systemen.

Vervolgens zouden we dan maandelijks een rekening gepresenteerd moeten krijgen. U gelooft er allemaal nog in ??

 

Ik vrees dat de invoering op dit laatste punt uiteindelijk minimaal 2x zoveel gaat kosten dan nu begroot ( is niet zo moeilijk inschatten trouwens, ieder groot project wordt toch al ruim overschreden ) Kan direct de KM prijs nog wat verder verhoogt worden, reden tegenvaller.

 

 

Het verstoren van het GPS signaal is niet zo'n kunst, inpakken in aluminiumfolie en GPS ontvangst is niet meer mogelijk, veel zin heeft het alleen niet, de camera systemen vangen je toch wel op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje
Mijn gps werkt ook niet 100% als ik hem een paar dagen
niet gebruikt heb en is bewolkt duurt het wel 20 minuten
voordat hij een verwerkbaar signaal heeft.
dus (vul maar in) blush

zal wel galileo systeem gebruikt gaan worden .
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij wordt het hoog tijd dat nederland in actie komt.De zorg premies gaan volend jaar ook weer flink omhoog,ze denken zeker dat er bank billjetten op onze rug groeien.zou het niet eens tijd worden dat ze camiel,wouter en jan peter naar een strafkamp sturen? zouden ze dat volhouden tot hun 65e?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...