Loui (K) Geplaatst: 13 november 2009 Geplaatst: 13 november 2009 Zijn er nog mensen die ook last hebben dat de Tele2 (Davolink)modem om de paar minuten uitvalt en het rode lampje gaat branden? Bij mij is dat nu al 2 weken aan de gang en tele2 kan geen storing vinden.Maar ik zit wel met dit probleem.
Loui (K) Geplaatst: 15 november 2009 Auteur Geplaatst: 15 november 2009 Opgelost mijn schoonouders bleken nog een modem te hebben van tele2 die aangesloten en weg is het probleem alles draait weer normaal.
Poetsdoekje Geplaatst: 15 november 2009 Geplaatst: 15 november 2009 Origineel bericht van: Loui (K) Opgelost mijn schoonouders bleken nog een modem te hebben van tele2 die aangesloten en weg is het probleem alles draait weer normaal. modem opsturen naar Tele2 en een nieuwe vragen, omdat modem defect is!! En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Loui (K) Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Geplaatst: 16 november 2009 Heb ik al gedaan wacht op een nieuwe.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen