HDfanaat Geplaatst: 25 april 2010 Geplaatst: 25 april 2010 Origineel bericht van: Sigma stuur maar een email wil je wel helpen Bedankt voor jouw hulp, Sigma, geweldig ! Gr. Albert
Joanne Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 Hallo, ben al een tijdje aan het zoeken, maar kan de download van de nieuwe software voor de Aston 1.07 nergens vinden. Kan iemand mij verder helpen? OTA gaat niet, heb ik al geprobeerd. Ik heb nu nog versie 2.14 erin staan. Met een goede aanleiding zou het mij, hoop ik, wel lukken om het via de pc erin te laden. Vervolgens hoop ik dat mijn probleem opgelost is; Bij het opnemen van 2 verschillende zenders, maar op dezelfde transponder wordt er eentje niet goed opgenomen en bij het afspelen in dezelfde maand, blijft ie na ca. 10 minuten staan, geeft de foutmelding dat dit gecodeerd is, en gaat partout niet verder... Of heeft dit helemaal niks te maken met de CI ?? Topfield SRP-2401CI+ECO 500 GB, Topfield 5000 Masterpiece 160 GB (fw Aug.08 2007), Aston Dual 1.07, 2.23, Pioneer DVR LX-61
Gast aart44 Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 Origineel bericht van: Joanne Hallo, ben al een tijdje aan het zoeken, maar kan de download van de nieuwe software voor de Aston 1.07 nergens vinden. Ja hier en de onderste is een handleiding voor de Topfield PVR.
Joanne Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 Bedankt, ik ben al een stukje verder, heb ook het bestandje overgezet. Op de pc kan ik dit bestandje met Al** ook zien, maar op de Topfield wordt ie niet aangegeven. Kan het dus ook niet installeren. Ik gebruik voor het overzetten een USB-kabel van 5 mtr. Zou dit het probleem kunnen zijn ?? Topfield SRP-2401CI+ECO 500 GB, Topfield 5000 Masterpiece 160 GB (fw Aug.08 2007), Aston Dual 1.07, 2.23, Pioneer DVR LX-61
HDfanaat Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 Origineel bericht van: Joanne Hallo, ben al een tijdje aan het zoeken, maar kan de download van de nieuwe software voor de Aston 1.07 nergens vinden. Kan iemand mij verder helpen? OTA gaat niet, heb ik al geprobeerd. Ik heb nu nog versie 2.14 erin staan. Met een goede aanleiding zou het mij, hoop ik, wel lukken om het via de pc erin te laden. Vervolgens hoop ik dat mijn probleem opgelost is; Bij het opnemen van 2 verschillende zenders, maar op dezelfde transponder wordt er eentje niet goed opgenomen en bij het afspelen in dezelfde maand, blijft ie na ca. 10 minuten staan, geeft de foutmelding dat dit gecodeerd is, en gaat partout niet verder... Of heeft dit helemaal niks te maken met de CI ?? Het heeft wel degelijk te maken met de CI module, helaas !! Het betreft het oude type Aston cam versie 2.14 ( zonder LED lampje aan de voorzijde ). Volgens mij kan deze niet ge-update worden naar een hogere versie. Ik vrees dat je een nieuwe Aston 1.07 dual cam versie 2.23 zal moeten aanschaffen. Als je toevallig ook een Powercam hebt, zou die waarschijnlijk ook goed moeten werken. Gr. Albert
Joanne Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 Hallo HDfanaat, zoals je kunt zien, heb ik een Aston 1.07 met versie 2.14 erop. Dit is er een met een groen lampje aan de voorkant. Maar intussen is het gelukt en heb ik de versie 2.23 erop staan. Ik heb het benodigde bestandje in een andere ordner gezet en toen kon ik hem wel zien. Raar hè ? Dus hiermee zou het probleem verholpen zijn ? Dan kan die zwitserse die naar Afrika ging misschien toch nog in z'n geheel zien, en niet alleen de eerste 10 minuten ...... Topfield SRP-2401CI+ECO 500 GB, Topfield 5000 Masterpiece 160 GB (fw Aug.08 2007), Aston Dual 1.07, 2.23, Pioneer DVR LX-61
HDfanaat Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 Hallo Joanne, hartstikke goed dat het toch gelukt is ! Gelukkig voor jou had ik het mis. Maar ik neem nu wel aan dat het probleem opgelost is ? Want je hebt nu de juiste versie. Gr. Albert
HDfanaat Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 Origineel bericht van: Sjaak(k) Nou Albert dat heb je toch mis hoor, een Astom 1.07 met sw versie 2.14 kun je geoon updaten hoor, daar hoef je echt geen nieuwe voor te kopen. Vraag het aan iemand die een Topfield 5500pvr heeft en die kan hem zo updaten voor je. PS. ik zie dat ts zelf een 5000 heeft dus dan is het een piece of cake. Tsja, ik word ook een dagje ouder Sjaak, en dan heb je wel eens momenten dat het geheugen wat slechter werkt. Gr. Albert
Joanne Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 Hallo Sjaak(k) en HDfanaat, ja, eindelijk is het gelukt. Ik wilde het al lang doen, maar ik had er geen geduld voor. Eigenlijk zou ik me dood moeten schamen want ik werk in de IT-branche. Maar als je de hele dag met de pc werkt, heb je er in je vrije tijd niet zoveel zin er meer in ..... . Vooral als je de gegevens moet zoeken dan raakt m'n geduld snel op. Ben momenteel bezig met een paar proefjes ..... dus afwachten maar of het goed gaat. Topfield SRP-2401CI+ECO 500 GB, Topfield 5000 Masterpiece 160 GB (fw Aug.08 2007), Aston Dual 1.07, 2.23, Pioneer DVR LX-61
Joanne Geplaatst: 5 mei 2010 Geplaatst: 5 mei 2010 Hallo Sjaak(k) en HDfanaat, kan die film van 2 mei niet meer in zn geheel zien. Hij geeft steeds weer de bekende foutmelding. Ik hoop dat dit nu in de toekomst niet meer gebeurd. Je zou toch ook een kompleet gecodeerd programma op moeten kunnen nemen, om het later dan te omcoderen..... Topfield SRP-2401CI+ECO 500 GB, Topfield 5000 Masterpiece 160 GB (fw Aug.08 2007), Aston Dual 1.07, 2.23, Pioneer DVR LX-61
gueswho Geplaatst: 8 juni 2010 Geplaatst: 8 juni 2010 Mijn Aston Cam versie 2.18 zou ik ook graag naar de nieuwe versie willen hebben. Zou u dit willen doen. Ik woon in Hellevoetsluis. Bvd. Jelle.
Sigma Geplaatst: 8 juni 2010 Geplaatst: 8 juni 2010 had het wel willen doen maar heb geen TF5000PVR meer Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
HDfanaat Geplaatst: 8 juni 2010 Geplaatst: 8 juni 2010 Toch wel vreemd, Sjaak. Ik weet niet over welk type receiver we praten maar bij mij werkt de Aston 2.23 versie juist stukken beter dan de 2.18 versie i.c.m. de TF7710. De mogelijke problemen die jij beschrijft ( hinderlijke coderingsmeldingen, etc. ) waren bij mij juist geheel verdwenen met de 2.23 versie ! Deze werkt ook zelfs duidelijk beter dan met de powercam ! Gr. Albert
HDfanaat Geplaatst: 8 juni 2010 Geplaatst: 8 juni 2010 Origineel bericht van: gueswho Mijn Aston Cam versie 2.18 zou ik ook graag naar de nieuwe versie willen hebben. Zou u dit willen doen. Ik woon in Hellevoetsluis. Bvd. Jelle. Ben ook woonachtig in Hellevoetsluis maar kan de gevraagde update helaas niet voor je verzorgen. Mocht je alsnog besluiten om naar versie 2.23 te gaan, stuur me dan even een PM. Misschien kan ik je dan de naam geven van een mede forumlid in de directe omgeving die het eventueel voor je zou willen doen ( tegen een kleine vergoeding ). Gr. Albert
HDfanaat Geplaatst: 9 juni 2010 Geplaatst: 9 juni 2010 OK, Sjaak, zo heel af en toe kom ik wel eens op een gecodeerde zender waar ik geen abo op heb en druk dan simpelweg even op de OK toets om de melding weg te krijgen. Ik kan dit echt geen groot probleem vinden. Wel kan ik je bevestigen dat ik vroeger met de Aston 2.18 en de Powercam ook regelmatig de bekende melding kreeg na het terugzappen v/e FTA zender naar een abo kanaal van CDS en dat vond ik veel irritanter. Nadat ik versie 2.23 op de Aston heb, is dit probleem volledig ( !! ) verdwenen. Ik praat dus uitsluitend over mijn TF7710HDPVR ( mijn 7700HSCI is hier blijkbaar minder gevoelig voor ). Overigens ben ik verder ook super tevreden met de 7710, ook het HDD gedeelte werkt echt perfect. Nooit vastlopers of iets dergelijks. Werk nog steeds naar alle tevredenheid met fw 7.00.24. Gr. Albert
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen