edbe Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 mijn broer in Ierland krijgt binnenkort een laptop met internet, nu wilde m'n ouders en in een webcam aanschaffen voor Skype ect. welke webcam zouden jullie me kunnen aanbevelen ??? heb even gegoogled en kom op deze uit : Trust Megapixel USB2 Webcam Live WB-6250X 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Gast hummiesat Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 Ik ben altijd een fan van Logitech geweest. Nog steeds trouwens...
Psychosammie Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 Een test van januari 2008 Nummer 1: Logitech QuickCam Pro 9000 Nummer 2: Hercules Dualpix HD Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
satencom Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 logitech Quickcam version 10.5.1 super ding Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Kimble Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Logitech 9000 Perfect ding en behoeft nauwelijks licht.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen