sattos Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 hallo, huidige situatie(blauwe lijnen): ik kijk momenteel met 3 single lnb"s naar 3 satellieten,hotbird astra1 en asta2. zie afbeelding.Ik ben van plan kabel(tv) op te zeggen,maar wil graag dat andere 2 slaapkamerskamers ook onafhankelijk van de woonkamer naar zenders kunnen kijken. nieuwe situatie (rode lijnen): nu wil ik een quad lnb plaatsen alleen voor ontvangst van astra1.Is het mogelijk om gelijk van quad lnb gelijk naar de ontvangers tegaan(aansluiten)?Dan wel met elke een aparte kabel.Ik beschik over een analoge ontvanger kan ik die gebruiken? mvg
maja Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 Met een quad lnb kun je vier ontvangers met elk een aparte kabel aansluiten. Het schema wat jij gemaakt hebt gaat werken.
sattos Geplaatst: 14 november 2009 Auteur Geplaatst: 14 november 2009 bedankt voor je snelle antwoord,en zou die digitale ontvanger ook werken?
vGnp Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 Ik denk dat je analoge bedoelt. Proberen maar, zou ik zeggen. Zou niet weten waarom niet. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
sattos Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Geplaatst: 16 november 2009 ach je hebt helemaal gelijk,ik bedoel analoge ontvanger
guykers Geplaatst: 17 november 2009 Geplaatst: 17 november 2009 Ja, dat gaat zo werken Alleen op tv2 kun je alleen de 40 analoge voornamelijk duitse zenders nog bekijken. welke binnen 2 jaar gaan verdwijnen. http://de.kingofsat.net/tv.php?&pos=19.2E&standard=Analog&ordre=freq&filtre=no nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen