JohnO Geplaatst: 21 november 2009 Auteur Geplaatst: 21 november 2009 de elco's vervangen halt niets uit De monitor gaat zoals eerder gezegd aan en direct weer uit tips zijn welkom Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
iemand Geplaatst: 21 november 2009 Geplaatst: 21 november 2009 maak dan eens wat foto's van de printen aan boven en onderzijde gr. Erik
verkerkbr Geplaatst: 21 november 2009 Geplaatst: 21 november 2009 Ik had hetzelfde probleem met een Dell LCD scherm. Is mogelijk ook een vergelijkbare component of monitor. Even na het aanzetten licht het scherm op en daarna is het weer verdwenen. Via google was het open maken van de monitor behuizing terug te vinden en een reparatiebedrijf gaf aan wat het probleem was en leverde hiervoor een setje onderdelen om dit probleem zelf op te lossen. Waren iets van 4 transistors gegroepeerd rond een trafo en een diode. Kosten 8 dollar. Ook kon je daar een revisie voedings-boardje aanschaffen voor iets van 15 dollar. Boardje gemonteerd en daarna geen probleem meer. Systeem bestaat uit een video boardje en aangekoppelde voedings boardje. Zou hier even naar zoeken. Mogelijk kan ik hier nog wel wat nagaan. Deze monitor is ook op laatste moment gered van de vuilstort. Succes ermee. Bram
JohnO Geplaatst: 21 november 2009 Auteur Geplaatst: 21 november 2009 dank voor je reactie Het is echter geen Dell maar een NEC TFT scherm. Ik stoei er nog wel even mee voordat ie weer terug in de container gaat Ik was niet van plan er veel aan uit te geven. Zeker geen 15 dollar Ik zal wat foto's maken en ze plaatsen Dat praat wat gemakkelijker Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen