Timm1983 Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 Hallo allemaal Onlangs heb ik een nieuwe laptop gekocht nl. een Acer Aspire 7730G. Als ik op mijn Nokia 6230i gsm bluetooth activeer vind de laptop mijn gsm niet, de installatie van Nokia PC Suite lukt dus niet, het bluetooth knopje op mijn laptop licht ook niet op, ik krijg de tekst te zien "geen apparaat". Ik werk met Windows Vista Home Premium Service Pack 2 Kan iemand mij iets meer vertellen over hoe ik bluetooth kan activeren op deze laptop? Alvast bedankt Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
abuelo Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 heb zelf een aspire 7720G ook zogezegd met bluetooth met lichtje enz.alleen de bleutooth module zit er niet in.Dat moet achteraf bijkopen. m.v.g.Abuelo
Timm1983 Geplaatst: 14 november 2009 Auteur Geplaatst: 14 november 2009 @ Abuelo Het kan dus zijn dat Bluetooth pas zal werken eventueel met een bluetooth usb stick? Toch raar dat dit niet automatisch wordt herkend, wat bij mijn vorige laptop wel het geval was. Ook zie ik in het systeemvak geen bluetooth logo. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
abuelo Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 Inderdaad met een stick kan je het doen dat kost je ongeveer 14euro.Als je het moet laten inbouwen kost de module ongeveer 22euro plus werkuren.Moogt je zelf niet doen vanwege de waarborg. m.v.g.Abuelo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen