Ga naar inhoud


Clarke-Tech 5000 HD Plus geen ontvangst ned 1 in hd


rob1953

Aanbevolen berichten


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ook ik heb problemen met niet de plus maar de HD 5000 combo.

Ik heb nu weer 1.62 er op staan (de combo heeft geen 2.x firmware dat is de comboo plus)

 

Weet iemand wanneer dit opgelost wordt in de firmware omdat 1.82p ook niet de oplossing bracht. Tevens is terug gaan naar 1.62 zoals ik heb gedaan erg vervelend omdat er functies nu veel lastiger werken, zoals het verplaatsen van kanalen via de afstandsbediening.

 

Ik wil graag Ned 1. HD kunnen zien. Nu kan ik het wel zien met oude firmware maar het moet met nieuwe ook kunnen.

 

Enige oplossing kan zelfs zijn dat als de transponders heringedeelt worden in maart door de komst van Ned. 2 HD ze misschien 1,2,3 op een transponder proppen en het allemaal ineens lukt, maar om daar op te wachten ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt Ned1 HD en alle andere HD-zenders met de 5000C (zonder plus) firmware 1.77 (zonder P)

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ sat87: Zei ik toch ook al:

 

Origineel bericht van: satfanatic
Heb géén PLUS maar de gewone CT 5000 HD-C.

Hier met alle firmware's hoger dan 1.77 geen beeld meer op NED1 HD frown

 

Draai hier nog steeds met 1.62 P, is nml. de laatste P-versie firmware waar ook NED HD1 mee draait in de interne cardreader.

 

gr. Satfanatic. cool

 

Oorzaak; Schijnt nml. zo te zijn dat alleen NED1 HD in zowel seca2 als in seca3 gecodeerd is en dat kunnen de laatse firmware's vanaf 1.78 en hoger niet aan. Ben benieuwd wanneer alle seca2 smartcards vervangen zijn door seca3 cards, dan zou het weer moeten werken (hoop ik wink ).

 

gr. Satfanatic. cool

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, had niet verder terug gelezen. Thanks voor de TIP.

Ga nu ook even opzoek naar 1.62P.

Kijken of NRK1 HD het dan ook weer doet smile

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...