ton2207 Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Idem, vreemd dat ik met mijn Rebox 9000 ned 1,2,3 niet kon ontvangen (geen of gecodeerde uitzending) terwijl tegelijkertijd op mijn oude Philips wél beeld had... Wat niet beter wordt, blijft niet goed.
Johan_S Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Origineel bericht van: jimny Origineel bericht van: Johan_S Origineel bericht van: sipke41 Heb op dit moment geen CD ontvangst hebben hier meer last van??? Sipke41 Ja. Bij ons ook gisteravond zo opeens geen NED1, 2 en 3. Vandaag ook geen RTL en SBS kanelen. Datum van de smartcard was goed, CI er al uit geplukt en er weer in gedaan..... Al een mail naar CD gestuurd. Met de vorige kaart steeds de datumweg => heractiveren nodig. Met de nieuwe card voor een paar weken de boel vast en nu in twee stappen geen CD kanalen meer. Baal ik van. Johan Ook ik had gisterenavond rond de klok van elf uur geen ned 1,2 en 3 meer, maar na een poosje had ik op deze zenders weer beeld. Heb een goedgekeurde ontvanger dus ik weet niet of het een storing is geweest. Was al begonnen om mijn andere ontvanger bij te schakelen die overigens niet gecertificeerd is. Tot nu toe geen uitval meer gehad, het is en blijft vreemd. Wij hebben een DSR 7005, die heeft ook CD-software gekregen. Deze ontvanger zou ook goed moeten werken. Heb inmiddels al een paar uur geleden een een extra activeringssignaal gegeven. Ook de zenders weggegooid en opnieuw op laten zoeken. Tot nu toe zonder resultaat.
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 17 november 2009 Geplaatst: 17 november 2009 dito hier heb een Ipbox 9000 echter bij mij staat de activatie nog steeds op | 0000 | 2009-11-30 | MANAGMENT | ---------------- | | 006A | 2009-11-27 | CANALDIGITAAL | XXXXXXXXXXXX | zal zo maar eens een heractivering doen
Johan_S Geplaatst: 17 november 2009 Geplaatst: 17 november 2009 Gebeld met CD. Het moet aan de software liggen. Neemt aub contact op met de dealer.....
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Origineel bericht van: Gman2oo6 dito hier heb een Ipbox 9000 echter bij mij staat de activatie nog steeds op | 0000 | 2009-11-30 | MANAGMENT | ---------------- | | 006A | 2009-11-27 | CANALDIGITAAL | XXXXXXXXXXXX | zal zo maar eens een heractivering doen ok na heractivatie hebben we dit Entitlements for card 0 .--------------------------------------------------------------. | Provider | Expiry date | Name | Bitmap | |----------|-------------|------------------|------------------' | 0000 | 2010-01-09 | MANAGMENT | ---------------- | | 006A | 2010-01-16 | CANALDIGITAAL | XXXXXXXX | |----------|-------------|------------------|------------------' Alles ok weer
Johan_S Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 JAAAAA. We hebben weer beeld. Heeft bijna een maand geduurd, maar we hebben weer de juiste software. Kennelijk is er na een storing de originele software ingezet in plaats van de CD software. Maar het werkt weer. Gelukkig maar. Hopen dat het zo blijft. Johan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen