Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: abrahamsat
Dinsdag 15 dec begind de 1080i!!!!
DUS WEL VOOR DE KERST.

ik ben benieuwd

wavefrontier T55 - 13.0 - 19.2 - 23.5 - 28.2

db 500s - philips 6071 out of use - philips7121 HD (stuk)

• Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Volgens mij is het vandaag 15 december, maar wat ik ook doe ik zie geen update !

Is er iemand die al een update voorbij heeft zien komen ?

Of moet je iets speciaals doen om hem binnen te kunnen halen ?

Bert

(en alvast prettige feestdagen!)

Geplaatst:

Ik zet net mijn ontvanger aan en hij is bezig met het downloaden van de nieuwe software. Er stond eerst "Load" op het schermpje en dan "Save"... Hopelijk is deze versie stabiel.

RGB is nu instelbaar via A/V instellingen in het menu, maar nergens is er iets te zien over 720p of 1080i...

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Geplaatst:
Origineel bericht van: evert45
Ter aanvulling: Ik heb in het nieuwe HD menu de instelling "automatisch" gekozen. Het resultaat is voor mij een afknapper.

Hier nergens last van, gewoon beeld via HDMI...1080i ingesteld, eea dus niet op auto gezet
Geplaatst:
Citaat:
k zet net mijn ontvanger aan en hij is bezig met het downloaden van de nieuwe software. Er stond eerst "Load" op het schermpje en dan "Save"... Hopelijk is deze versie stabiel.

RGB is nu instelbaar via A/V instellingen in het menu, maar nergens is er iets te zien over 720p of 1080i..

Heb jij de televisie via HDMI aangesloten of via scart, want volgens mij is het HD-menu enkel zichtbaar als je een HDMI-aansluiting hebt.

Greets
Geplaatst:
Origineel bericht van: matthew_be_wvl
Ik zet net mijn ontvanger aan en hij is bezig met het downloaden van de nieuwe software. Er stond eerst "Load" op het schermpje en dan "Save"... Hopelijk is deze versie stabiel.

RGB is nu instelbaar via A/V instellingen in het menu, maar nergens is er iets te zien over 720p of 1080i...

Die 1080 instelling is te zien zodra je via Hdmi werkt en dan kun je hem op 1080 instellen, hij staat standaard op 720p
Geplaatst:
Origineel bericht van: jacobus
Hoe zit het met de programma gids? Bij mij werkt ie al n hele tijd helemaal niet.

Klopt Er worden momenteel werkzaamheden aan de EPG generator verricht, zodra deze zijn afgerond is de EPG weer beschikbaar.Heb ik gelezen op de andere site.

Grt Rudie

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb geen beeld meer, via hdmi, met de Philips tuner op mijn LCD Diboss (HD ready), maar wel goed beeld, via hdmi, met dezelfde Philips tuner op mijn hoofdscherm, een Sharp LCD (full HD), waarop ik normaliter een CT 5000H heb aangesloten. De oorzaak ligt derhalve zeer vermoedelijk bij genoemde Diboss LCD.

Voor de huidige software update bestond dit probleem echter niet.

Geplaatst:

bij mij ook geen hdmi,heb hem toen aan en uit gezet,en had toen wel weer hdmi. maar 1080i geeft hij niet aan, ook

niet op de phillips 42/9732d,hij geeft op 720p,en dat geeft

hij ook op bij sd zenders ned 1 2 en3.maar ik zie wel goed

verschil tussen hd en sd zenders.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen