Gast Paullo Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Na nog wat knoeien heb ik nu uiteindelijk ook 1080i te pakken. Ik heb bij het instellen de scartaansluiting naar de televisie losgemaakt, de HD-televisie uitgezet en via de dvd een andere televisie (CRT) aangesloten. Vervolgens heb ik de instellingen gewijzigd en bij het terug aanzetten van de HD-televisie stond er plots 1080i beeld. Ik heb ondertussen de ontvanger en televisie een aantal malen aan en uitgezet, maar de instelling blijft behouden. Het lijkt er dus op dat één en ander nu wel gelukt is. Ik heb zo het vermoeden dat de televisie niet van beeldinstellingen wil veranderen als hij al een ander signaal (720p) krijgt. Greets
Gast Creg Geplaatst: 16 december 2009 Geplaatst: 16 december 2009 Het is eindelijk gelukt. Na een reset naar de fabrieksinstellingen is hij spontaan de firmware aan het downloaden. Allemaal bedankt.
reinholld Geplaatst: 14 januari 2010 Geplaatst: 14 januari 2010 Is er ook nog bekend waneer er nog een update komt. Er zou op het front display van de 8121 de programma naam komen te staan en dat heb ik nu nog niet. Is er dus bekend wanneer de update komt waar dit er wel in komt.
Jan Ambers Geplaatst: 14 januari 2010 Geplaatst: 14 januari 2010 Zouden na een volgende update de USB en lan nog steeds werkloos zijn? Ware mooi om een opname naar de USB te kunnen spoolen... (Wishfull thinking?)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen