RVP Geplaatst: 15 november 2009 Geplaatst: 15 november 2009 Stuk, zonde ! Dus wil ik hem fixen. Alle zekeringen zijn goed. Ik meet een volt of 60 op de gelijkrichter. Geen bolle elco's te zien. Lampjes branden, maar geen audio op de speakers en koptelefoonuitgang. Wat kan ik nog meer controleren ? Foto binnenkant
columbo Geplaatst: 15 november 2009 Geplaatst: 15 november 2009 De ingang,en natuurlijk de eind transistors,met een Kristal oortelefoontje.Is een simpele versterker ,moet niet moeilijk zijn.
RVP Geplaatst: 15 november 2009 Auteur Geplaatst: 15 november 2009 Maar wel lastig voor mij. Ik hoor zels geen spat ruis als de volumeregelaar helemaal open staat. Dus de ingang zal het niet zijn denk ik.
boarder Geplaatst: 15 november 2009 Geplaatst: 15 november 2009 -meet de spanningen eens over de afvlakelco's. één moet positief en de andere negatief zijn (orde van 25 tot 45V DC) - controleer of er een relais inzit. Bij een fout blokkeerd de relais de uitgangen en zul je geen 'spatje ruis' horen. - zekeringen nameten, als een zekering defect is werkt er niets meer. succes
DeBeek Geplaatst: 15 november 2009 Geplaatst: 15 november 2009 Grote kans dat de STK defect is, als ik het me goed kan herinneren een STK 461. Wat is een STK.? dat is dat grote zwarte blok wat op de koelplaat geschroeft zit. Controleer eerst of de pootjes niet los zitten in de print, (losse solderingen) Als de STK defect is wordt het waarschijnlijk enkele reis kliko... Grote kans dat deze niet meer leverbaar is.
Steve Geplaatst: 15 november 2009 Geplaatst: 15 november 2009 controleer de zekeringen F1 t/m F5 het schema staat op de server. als mocht blijken dat de stk defect is ? dan kan er ook de stk463 in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen