Ga naar inhoud


Mail verzenden via Tele2 lukt niet, kan de fout niet vinden


Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

een mail verzenden werkt niet via Tele2, ik kan de fout niet vinden, en krijg direct de melding hieronder.

 

Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.

 

Onderwerp: test

Verzonden: 15-11-2009 16:51

 

De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

 

'h.aalten@gmail.com' op 15-11-2009 16:52

473 h.aalten@gmail.com relaying prohibited. You should authenticate first

 


Geplaatst:
Origineel bericht van: Henri Aalten
relaying prohibited. You should authenticate first


Je zult eerst met de juiste username/password moeten aanloggen op de Tele2 mailserver.
De server denkt nu dat je een spammer bent (vandaar dat relaying)

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

er is op de juiste manier aangemeld, het heeft al maanden goed gewerkt.

 

Mogelijk een storing ??

 

De test is goed, zie hieronder.

 

ScreenShot022.jpg

Geplaatst:

Probeer eens de volgende optie(s) aan te zetten:

 

In Outlook zelf klik op:

 

* Het menu Extra

* EmailAccounts

* Bestaande Emailaccount Weergeven of Wijzigen

* Volgende

* Account aanduiden + Wijzigen

* Meer instellingen (knop)

* Server voor uitgaande mail (tab)

* Voor de server voor uitgaande email is verificatie vereist(optie aanvinken)

* Dezelfde instellingen gebruiken als voor inkomende mail(optie aanvinken)

 

vGnp

 

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Nu werkt het weer, zonder iets gewijzigd te hebben.

Zal wel een storing of iets geweest zijn.

 

Ik kan het anders niet verklaren.

  • 2 weken later...
Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Toch weer even openen, het volgende.

 

Als ik een mail verstuur via mijn Tele2 account krijg ik de melding als hieronder;

 

Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.

 

Onderwerp: Kaart 25 jaar . Henri

Verzonden: 25-11-2009 8:02

 

De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

 

s.xxxxxxxxx.nl op 25-11-2009 8:02

473 s.xxxxxxx.nl relaying prohibited. You should authenticate first

 

Als ik account instellingen testen gebruik, in Microsoft Outlook is alles goed, de mail komt niet aan bij de ontvanger.

Er zit geen typfout in het mailadres.

 

Geplaatst:

Heb je de oplossing van vGnp al uitgevoerd>

 

Citaat:

Probeer eens de volgende optie(s) aan te zetten:

 

In Outlook zelf klik op:

 

* Het menu Extra

* EmailAccounts

* Bestaande Emailaccount Weergeven of Wijzigen

* Volgende

* Account aanduiden + Wijzigen

* Meer instellingen (knop)

* Server voor uitgaande mail (tab)

* Voor de server voor uitgaande email is verificatie vereist(optie aanvinken)

* Dezelfde instellingen gebruiken als voor inkomende mail(optie aanvinken)

 

vGnp

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Winwiz, bedankt het werkt.

Mag weer een slotje op.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...