Ga naar inhoud


Regendouche en andere gekke dingen


Gene 1225

Aanbevolen berichten

Na 20 jaar is mijn badkamer aan vernieuwing toe en komt er een nieuwe douchecabine . Vaststelling : een regendouche-sproeier is een -bijna- standaarduitrusting .

Ik bedenk nu dat : wie vindt dat uit ? We hebben toch regen zat in onze lage landen of niet ? En we zeuren toch als het wat veel regent .

Ik begreep ook al niet :

1) het succes van 4x4 of terreinwagens in ons land met perfecte wegen ,

2) mountainbikes in ons vlakke land met goede fietspaden

Wie verzint toch die dingen die wij absoluut niet nodig hebben en ons nog overtuigd van het tegendeel ? Zou jij ingaan op een voorstel om koelkasten te verkopen aan de Noordpool ?

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Wie verzint toch die dingen die wij absoluut niet nodig hebben en ons nog overtuigd van het tegendeel ?

 

Ze hebben je anders wel overtuigd dat een waarschijnlijk prima in orde zijnde badkamer waar alles gewoon functioneert zoals het moet aan "vervanging" toe is. Waarom ? Wie verzint dat ?

Simpel, de winkelier moet ook eten. En omdat er niets nieuws is verzint men iets nieuws. En omdat de gemiddelde Nederlander geld teveel heeft tuint die er in.

 

Trouwens, keukens, CV ketels, auto's idem. Crisis ? Geld zat.

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Origineel bericht van: naze1975
en ja een koelkast verkopen op de noordpool heeft wel zin, anders heb je de hele tijd bevroren biertjes. laugh


Das nu jammer, een koelkast werkt niet meer als de omgevings temperatuur lager is dan ingesteld.

Wordt dus biertjes met een stokje erin.. :D

Ook lekker...

Dan leg je het bier toch op de condensor . . . om op te warmen.

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...