MySat Geplaatst: 15 november 2009 Geplaatst: 15 november 2009 Zoonlief vond het praktische om de onderste plastic bak van de vriezer met de voeten te bedienen... En nu heb ik weer een geweldige klus. Heb inmiddels uitgebreid gezocht maar niet kunnen vinden Zoek een adres waar ik een nieuwe plastic bak voor mijn vries combinatie kan achterhalen. Type nummer is waarschijnlijk voldoende, echter deze klus is voor mij moeilijker dan ik dacht. WIe helpt mij aan deze gegevens per PM Siemens Type KI28M442IE/05 Koelkast/Vries combinatie Onderste plastic lade van de vriezer (afmeting 35.5B x 20H x 20D). Transparant plastic Alvast bedankt Aanbeveligen mogen ook per PM ;-) Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
vGnp Geplaatst: 15 november 2009 Geplaatst: 15 november 2009 Google is your friend vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast jaco Geplaatst: 15 november 2009 Geplaatst: 15 november 2009 Gewoon bij siemens online eshop 24€
MySat Geplaatst: 15 november 2009 Auteur Geplaatst: 15 november 2009 Origineel bericht van: jaco Gewoon bij siemens online eshop 24€ Geweldige tip ! Mijn dank en natuurlijk gelijk besteld Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen