Gast AlanS Geplaatst: 15 november 2009 Geplaatst: 15 november 2009 Sony dcr-sr72 heeft lopend beeld op display. Alles werkt naar behoren alleen het beeld loopt vertikaal zoals je vroeger bij oude tv's wel eens had en dat kon je dan met een potmetertje aan de achterkant bijregelen totdat het beeld stil bleef staan. Iemand ervaring met een dergelijke storing?
Gast AlanS Geplaatst: 15 november 2009 Geplaatst: 15 november 2009 Dat zal in de nieuwe techniek toch geen potmeterje meer zijn?
vGnp Geplaatst: 15 november 2009 Geplaatst: 15 november 2009 Heb je 'm al eens gereset? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast AlanS Geplaatst: 15 november 2009 Geplaatst: 15 november 2009 nope, wist niet eens dat dat kan. Hoe doe je dat?
vGnp Geplaatst: 15 november 2009 Geplaatst: 15 november 2009 Origineel bericht van: AlanS nope, wist niet eens dat dat kan. Hoe doe je dat? Ik heb hier even de handleiding voor je geplaatst. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast AlanS Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Top bedankt ik zal eens kijken of er iets nuttigs in staat. Ik vrees echter toch een kapot component.
Gast AlanS Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 helaas de reset geeft geen verbetering
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen