Ga naar inhoud


[Release!] CCcam 2.1.3


Gast roundone

Aanbevolen berichten

In de flash zit de versie va 16-11, op het moment is de dream in gebruik door de vrouw des huizes, moet dus even wachten.

Het is wel zo dat ik al sinds een week de OpenPLI draai en deze steeds update, maar zoals ik al schreef in de download stream van de 16-11 versie zit ie bij mij niet in.

Groeten Jan

VU+ Ultimo 4K & Zgemma H7 & Et10000  OpenPLI 9 R
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: johnybegood
Antwoord op mijn eigen bericht kan dit niet meer editen na 17 min, update gedaan naar de versie van vandaag en de nieuwe versie zit er in.
Blijft mijn vraag hoe kan ik een mipsel installeren?


zelfde vraag hier : Mipsel installeren ? hoe ? blijkbaar weet niemand een antwoord hierop.

ipk, geen probleem om installeren

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wacht een of twee dagen en je favoriete image bakker heeft hem wel online staan, zodat je hem veilig en eenvoudig vanuit je stoel kan installeren.

 

Maar als je jezelf graag in de voet schiet mag dat natuurlijk ook:

 

Code:
killall CCcamcp -f CCcam.mipsel /usr/bin/CCcam/usr/bin/CCcam

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Wacht een of twee dagen en je favoriete image bakker heeft hem wel online staan, zodat je hem veilig en eenvoudig vanuit je stoel kan installeren.

Maar als je jezelf graag in de voet schiet mag dat natuurlijk ook:

Code:
killall CCcamcp -f CCcam.mipsel /usr/bin/CCcam/usr/bin/CCcam



Aan de directory's te zien heb je het over E2 boxen Milo.
Dan moet CCcam.mipsel gekopieerd worden naar CCcam2_1_3 in de /usr/bin directoey volgens mij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En aan het feit dat de vraagstellers een DM800 hebben.

 

Maar daar gaat het niet om - jullie gaan allebei voorbij aan de kern van mijn antwoord: Als 't niet je hobby is, doe het niet en laat het aan de image makers over.

 

Door een technisch correct en verder voor de vraagsteller volstrekt nutteloos antwoord te geven hoopte ik klachten te vermijden dat alweer niemand de vraag wil beantwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is er iemand die met CCcam 2.1.3 en de nieuwe witte kaart de emms update's ontvangt voor z'n kaart en de datum opschuift,

of werkt dit nog niet.

heb na 24 uur de box aanstaan op sky zenders (die overigens allemaal werken behalve de HD zenders niet) en nog geen emms doorgekregen.

als er mensen zijn die ze wel krijgen,kan je dan eens melden hoe je het hebt ingesteld de CCcam.

thx alvast.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
En aan het feit dat de vraagstellers een DM800 hebben.

Maar daar gaat het niet om - jullie gaan allebei voorbij aan de kern van mijn antwoord: Als 't niet je hobby is, doe het niet en laat het aan de image makers over.

Door een technisch correct en verder voor de vraagsteller volstrekt nutteloos antwoord te geven hoopte ik klachten te vermijden dat alweer niemand de vraag wil beantwoorden.


Nou mijn hobby is het aan het worden maar als je iets nog nooit gedaan hebt zul je er toch op de een of andere manier achter moeten zien te komen anders is het geen hobby meer he.

Wat je dus zegt werkt op die manier ook niet, heb het niet geprobeerd omdat het vandaag in de OpenPLI zat.

Groeten Jan

VU+ Ultimo 4K & Zgemma H7 & Et10000  OpenPLI 9 R
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: delto95
Origineel bericht van: Jean-Claude
da's niet erg, daar bestaan tools voor. Nu nog mijn witte kaart krijgen, begint tijd te worden.


Zit er ook nog op te wachten. In ieder geval, leuk dat ie ondersteund is tegen dat we hem ontvangen!!


alleen het probleem met datum update's voor je paketten werkt nog niet,
althans niet bij mij,
met andere kaarten geen probleem,de witte kaart geeft problemen.
hebben andere dat ook of ben ik de enkele ???????

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is?

 

Citaat:
met andere kaarten geen probleem,de witte kaart geeft problemen.

 

die witte kaart

 

ik heb ook een mII of wat in de auto voor ijskrabben

 

wat bedoel je

welke provider welk CAID ?

 

of denk je dat het verboden is een abonnement met naam te benOemen en de soort abonnement kaart?

 

ciao

Painted Moon

The Silencers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...