magicmerlin Geplaatst: 17 november 2009 Geplaatst: 17 november 2009 hoiik heb een card caid 093b en heb geprobeerd mijnbox id om te zetten in hex maar zonder resultaat waar ligt hem dan een verschil tussen de 2 merdokcards?
digitaal kijker Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch wat is? Citaat: met andere kaarten geen probleem,de witte kaart geeft problemen. die witte kaart ik heb ook een mII of wat in de auto voor ijskrabben wat bedoel je welke provider welk CAID ? of denk je dat het verboden is een abonnement met naam te benOemen en de soort abonnement kaart? ciao wat ondersteund de nieuwe CCcam 2.1.3 nu en welke kaart is wit????? denk dat sommige niet goed lezen wat bedoeld wordt,heb het hier 2 keer gevraagd en niemand die reageert of ze dit probleem ook hebben. het gaat dus over de nieuwe witte sky uk kaart 963:0 die dus hier geen update pulsen ontvangt (emms) die de datums aanpast zoals met de blauwe 961:0 kaart die deze wel aanpast in net dezelfde box en niks gewijzigt behalve voor de witte kaart de boxkey eringezet zodat alle zenders opengaan, zonder boxkey gaan de film en sport enzo niet open. dus als je het nu snapt moet ik normaal een antwoordt krijgen van mensen met dezelfde opstelling. ook even melden als de witte kaart erinzit dan zit de blauwe kaart er niet in. dus nooit beide kaarten in de box. en over die 93b kaart van sky italie, die werkt dus niet met CCcam 2.1.3,wordt nog niet ondersteund met een oplossing. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Littlesat Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Die witte kaart schijnt inderdaad nog geen EMMs te krijgen met CCcam. De enige constructie waar dat mee lukt is momenteel newcs met mgcamd. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Jean-Claude Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 heb op een Brits form gelezen dat de nieuwe witte kaart van Sky updates krijgt via CCcam 2.1.3 dus niet wanhopen. de volgende thread bevat een tool en een handleiding om de dreambox configuratiebestanden te laten aanmaken - het is een niet-commerciële link dus het zal wel mogen (hopelijk moeten jullie niet inloggen om die tool te mogen downloaden) - doe er jullie voordeel mee ! DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
digitaal kijker Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 en over welke periode spreken ze dan,want na 4 dagen nog niks van emms gekregen. datum blijft staan op 7 januari 2010. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
mereltje Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Hij schrijft 3keer SLY UK dus geen SKY Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Jean-Claude Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Origineel bericht van: mereltje Hij schrijft 3keer SLY UK dus geen SKY als de Britten spreken over Sly dan bedoelen ze Sky. en wat die EMM updates betreft, ziehier het oorspronkelijke bericht : Citaat: It was on my Ubuntu server using a smargo in CCcam 2.1.3. Entitlements where Dec 5th they are now 14th Jan 2010. The only peer with EMM access allowed is my own DM8000 which is also running CCcam 2.1.3. de juiste interpretatie laat ik aan de experten over hier DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
faxme Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Zo te horen update CCcam 2.1.3 de SLY NDS3 (de witte) well als ik de schrijver mag geloven: Kaart staat in Smargo driend op UBUNTU. Entitlement bekijken gaaf 5 december aan maar later werd deze 14 januari. Kortom het zou geupdate zijn geweest via zijn DM800 waarop EMM toegelaten was. Nog meer mensen met ervaring?? Origineel bericht van: Jean-Claude Origineel bericht van: mereltje Hij schrijft 3keer SLY UK dus geen SKY als de Britten spreken over Sly dan bedoelen ze Sky. en wat die EMM updates betreft, ziehier het oorspronkelijke bericht : Citaat: It was on my Ubuntu server using a smargo in CCcam 2.1.3. Entitlements where Dec 5th they are now 14th Jan 2010. The only peer with EMM access allowed is my own DM8000 which is also running CCcam 2.1.3. de juiste interpretatie laat ik aan de experten over hier Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it. 2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......
digitaal kijker Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 dan ga ik dit eens proberen,heb ook ubuntu draaien met smargo en de witte sky uk 963:0 kaart en de boxkey zelf in de CCCam.cfg staan want anders werkten de filmzenders niet hier. op de 8000 ook de CCcam 2.1.3 met optie om de kaart emms te geven, we gaan eens een nachtje sky kijken dus,eens zien wat dat geeft. als ik iets zie veranderen dan meldt ik het,maar vrees ervoor. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Dreeke Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Is er in deze versie ook wat veranderd voor Irdeto II? Sinds de upgrade (Pli Jade E2 8000) heb ik problemen met de Ziggo kaart. Mijn kaart wordt direct herkend door CCcam, maar beeld en geluid blijven uit. Soms krijg ik na vele minuten wel beeld, maar zeker geen geluid. Zijn er mensen met hetzelfde probleem? Of nog beter, weet iemand een oplossing? Groet, André Gigablue UHD Quad 4K Pro (2x DVB-S2X + 2x DVB-C)
S_Hopper Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Mijn Ziggo Irdeto2 kaart(604). Werkt met CCcam. 2.1.3 VU+ Solo4k S2/S2/C/C, ET10000 S2/S2/S2, ET8000 C/C/C+ , VU+ Ultimo S2/S2/, Moteck disecq rotor, 90 cm Funke schotel. 60 cm Triax schotel vast op Astra 19,2.
lucdec2 Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Origineel bericht van: satfanaat En de sky.it zenders gaan ook niet open. Kan dit iemand bevestigen? Het sky italia probleem is dus met de 2.1.13 niet opgelost? Wat zijn dan de verbeteringen wel?
D_liver Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Origineel bericht van: lucdec2 Origineel bericht van: satfanaat En de sky.it zenders gaan ook niet open. Kan dit iemand bevestigen? Het sky italia probleem is dus met de 2.1.13 niet opgelost? Wat zijn dan de verbeteringen wel? CCcam 2.1.3 -important cardreader fixes -DRE crypt support -963 support -reenabled n2 emu 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Dreeke Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Origineel bericht van: S_Hopper Mijn Ziggo Irdeto2 kaart(604). Werkt met CCcam. 2.1.3 Ik heb CAID 602... Groet, André Gigablue UHD Quad 4K Pro (2x DVB-S2X + 2x DVB-C)
Tonskidutch Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Origineel bericht van: digitaal kijker Origineel bericht van: Tonskidutch wat is? Citaat: met andere kaarten geen probleem,de witte kaart geeft problemen. die witte kaart ik heb ook een mII of wat in de auto voor ijskrabben wat bedoel je welke provider welk CAID ? of denk je dat het verboden is een abonnement met naam te benOemen en de soort abonnement kaart? ciao wat ondersteund de nieuwe CCcam 2.1.3 nu en welke kaart is wit????? denk dat sommige niet goed lezen wat bedoeld wordt,heb het hier 2 keer gevraagd en niemand die reageert of ze dit probleem ook hebben. het gaat dus over de nieuwe witte sky uk kaart 963:0 die dus hier geen update pulsen ontvangt (emms) die de datums aanpast zoals met de blauwe 961:0 kaart die deze wel aanpast in net dezelfde box en niks gewijzigt behalve voor de witte kaart de boxkey eringezet zodat alle zenders opengaan, zonder boxkey gaan de film en sport enzo niet open. dus als je het nu snapt moet ik normaal een antwoordt krijgen van mensen met dezelfde opstelling. ook even melden als de witte kaart erinzit dan zit de blauwe kaart er niet in. dus nooit beide kaarten in de box. en over die 93b kaart van sky italie, die werkt dus niet met CCcam 2.1.3,wordt nog niet ondersteund met een oplossing. ik lees eenmaal per 2 a 3 dagen elders over nieuwe softcams en cardservers ik heb het niet nodig en dus ben niet naarstig ernaar op zoek maar het verbaast me wel dat je dus een oscam niet kent... die vind ik zomaar met drie klikjes met 5 positieve betrouwbare berichten met uitleg waarom jij die niet vindt lijkt een zoekprobleem of taalgrens laat echt duidelijk zijn dat sky UK sky Gemany sky Italia verschillende implementaties hebben van NDs dus de softcams cardservers zullen niet allemaal tegelijk een oplossing hebben en/of kunnen voor die 3 wil je specifiek eentje weten die wel werkt op CCcam 2.1.3 dan is het sky Germany als client van oscam kan wel weer Italia maar UK is nog dicht cheers Ebeneezer Good Shamen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen