Tonskidutch Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch als client van oscam kan wel weer Italia cheers nu moet ik ter volledigheid mij zelf corrigeren daar er meerdere caid's inwerking zijn bij bepaalde providers en dus ook per caid nog niet alles open is of werkt in dit verband, open betekend weer per emulator/softcam/cardserver beeld krijgen op je abonnementkaart en updates kan verwerken. ciao Vienna Ultravox
lightman Geplaatst: 20 november 2009 Geplaatst: 20 november 2009 Hoi, Ik heb de nieuwe sky kaart lopen (tijdelijk in mijn 8000). Heb even gebeld voor een update puls. Deze kwam prima binnen :-) Nu wil ik CCcam laten draaien op linux. Helaas is Centos5 out of date. En zeurt ie over libs. Ik ga nu schakelen naar een moderne distro. Ubuntu. Grote vraag heeft iemand 2.1.3 lopen op een Ubuntu. Zo ja welke. Gr LM ------------------------------------- hit any user to continue......
Littlesat Geplaatst: 20 november 2009 Geplaatst: 20 november 2009 Yep Ubuntu is OK Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Henksat Geplaatst: 20 november 2009 Geplaatst: 20 november 2009 Origineel bericht van: lightman Grote vraag heeft iemand 2.1.3 lopen op een Ubuntu. Zo ja welke. Ja heb ik, op Ubuntu 9.10 Desktop edition, de laatste dus. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
digitaal kijker Geplaatst: 20 november 2009 Geplaatst: 20 november 2009 Origineel bericht van: lightman Hoi, Ubuntu. Grote vraag heeft iemand 2.1.3 lopen op een Ubuntu. Zo ja welke. Gr LM ik heb nog 8.4 lopen op ubuntu server edition amd 64 bit en CCcam 2.1.3 werkt er probleemloos op. nog nooit porblemen gehad met ubuntu. verschil tussen desktop en server editie is dat de desktop met een grafisch scherm werk en een server editie niet, voordeel is dat de server editie dus bijna niks verbruikt en dan in de kast ergens kan, maar als je linux nog gebruikt voor andere dingen naast uw kaarten inlezen voor thuisgebruik dan is een desktop versie wel beter. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
lightman Geplaatst: 20 november 2009 Geplaatst: 20 november 2009 allen dank voor de tips. ------------------------------------- hit any user to continue......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen