Gast henny45 Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Hallo allemaal, Ik weet niet of dit wil werken maar ik heb een brandende vraag. Ik habe een schotel van 80 cm 1 monoblock en 1 dm600 pvr en 1 smartbox 301 fta. nu ik geen kabel aansluiting meer heb maar seen setupbox van cd wil ik de oude fta resiever boven aan sluiten. werkt het met een contactdoos met 2x sat, 1x tv en 1x fm aansluiting. inv met de diseqc ? of moet ik iets ander gebruiken? mvg henny_45
paardengek Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Misschien helpt om er even een foto o.i.d. van zo'n contactdoos te laten zien. Of geef het merk en type ervan. Wanneer de aansluiting echt voor een satelietaansluiting is ( geen filters in aansluitdoos ), dan zou het normaal gesproken geen problemen moeten opleveren. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
guykers Geplaatst: 17 november 2009 Geplaatst: 17 november 2009 @ henny45 allereerst welkom op dit board Uit jouw gegevens blijkt niet of je een twin-monoblok hebt. daarom denk ik dat je die niet hebt. Vertrekt er maar 1 kabel vanuit de lnb richting huis, moet je deze aansluiten op de dream en de doorlus gebruiken naar jouw FTA reciever. of dat doorlussen gaat met de bestaande bekabeling in de muur, hangt af hoe die bekabeling is aangesloten. dan kun je boven alleen onafhankelijk kijken indien de dream uit is. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast henny45 Geplaatst: 20 november 2009 Geplaatst: 20 november 2009 Bedankt guykers, Ik heb het door gelust en het werkt prima. Nu kan moeder de vrouw boven tng kijken als ik al lig te ronken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen