Gast Henri Aalten Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Als ik een document wil afdrukken met Word 2007 krijg ik ineens de melding, zie hieronder, Eerder nooit een probleem, waarom nu wel ineens ??
winwiz Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Waarschijnlijk heb je iets aan je pagina instelling in Word zelf gedaan. Let speciaal op de marges boven, onder, links en rechts. Als je zelf een nieuw document aanmaakt, heb je dan hetzelfde probleem? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Zoals je omschreef, was dat het probleem. Ik had verkeerde pagina instellingen vast gezet, om adres stikkers te printen, zodat het adres goed op de stikker komt. En deze instellingen worden dan ok gebruikt bij een ander document. Opgelost
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen