Gast aart44 Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: "met CDS kun je BBC-HD ontvangen" Deze stelling is geheel juist. BBC-HD zit al heel lang in de fastscan lijsten van CDS(!) Ja en ook zonder CDS kun je BBC-HD ontvangen daar heb je als schotelaar geen CDS voor nodig met een geschikte HD ontvanger en daarbij kun je ook ITV HD die je bij CDS niet in de zenderlijst terug kan vinden ontvangen.
Littlesat Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Maar wel een extra HD-ontvanger... dan is het echt wel iets voor freaks!!! Een gewone gebruiker kiest dan of voor de kabel of voor CDS ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Apple740 Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Origineel bericht van: Littlesat Maar wel een extra HD-ontvanger... Ik heb onder m'n tv in de huiskamer maar 1 ontvanger staan en kan daar toch echt zowel kabel als sat mee ontvangen, zonder dat ik daar CDS bij nodig heb. En je hebt daar niet eens een dure 8000 voor nodig, er zijn goedkopere oplossingen hiervoor (oa QboxHD). Op de 1 of andere manier wil jij BBC-HD onlosmakelijk verbinden met CDS maar CDS heeft werkelijk niets maar dan ook niets van doen met de BBC.
Littlesat Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Nee dat wil ik niet(!) Jij ziet niet dat niet iedereen een freak is. De meeste normale Nederlanders zullen niet voor zo'n hybride oplossing gaan... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
jalu Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Origineel bericht van: Apple740 Origineel bericht van: Littlesat Maar wel een extra HD-ontvanger... Ik heb onder m'n tv in de huiskamer maar 1 ontvanger staan en kan daar toch echt zowel kabel als sat mee ontvangen, zonder dat ik daar CDS bij nodig heb. En je hebt daar niet eens een dure 8000 voor nodig, er zijn goedkopere oplossingen hiervoor (oa QboxHD). Je hebt vast meer dan normale moeite hoeven doen om die UPC kaart in de Dreambox aan de praat te krijgen... Wees eerlijk, als het aan de kabelaars had gelegen had dit niet gewerkt, die verkopen jou allerlei FTA satellietzenders liever in betaalde pluspakketjes. En dus mag je dat best aangeven als een pluspunt van een CDS abonnement: je hebt er een ontvanger voor nodig waarmee je ook een hoop FTA juweeltjes mee kunt ontvangen. DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB
Littlesat Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Tja inderdaad. Bij UPC is die hybride oplossing alleen mogelijk als de ontvanger tijdelijk in Polen is geweest... Maar een losse HD-satelliet ontvanger kan er natuurlijk nog altijd naast genomen worden voor de FTA-HD kanalen... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen