Freddy Hooge Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Ik heb een Xperiabox en zie in mijn lokale netwerk de daaraan aangesloten USB Harddisk Kan ik deze ook mounten aan de Dreambox die in datzelfde netwerk hangt? Ik heb al rondgesnuffeld en geexpirimenteerd, maar denk dat ik de verkeerde mountcommandos ingeef in de Dreambox.
Golfdiesel Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Origineel bericht van: Freddy Hooge Ik heb een Xperiabox en zie in mijn lokale netwerk de daaraan aangesloten USB Harddisk Kan ik deze ook mounten aan de Dreambox die in datzelfde netwerk hangt? Ik heb al rondgesnuffeld en geexpirimenteerd, maar denk dat ik de verkeerde mountcommandos ingeef in de Dreambox. Kan je de schijf via de networkbrowser plugin niet vinden? Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Freddy Hooge Geplaatst: 17 november 2009 Auteur Geplaatst: 17 november 2009 Ik gebruik NewNigma2 image. Hierop kan ik geen netwerkbrowser plugin vinden.
Tonskidutch Geplaatst: 17 november 2009 Geplaatst: 17 november 2009 denk als ik de zoekfunctie gebruik en ook uit geheugen citeer zal die niet gaan werken had graag anders willen antwoorden. een usb disk is middels samba veelal wel te zien via de aanbieder door netwerk-clients maar niet zomaar deelbaar dus beschrijfbaar als de sambaserver (experiabox) uitgebreid kan worden geconfigureerd (samba passwordfile) zou er een test mogelijkheid bestaan maar ik heb er menig bericht aan zien stranden > daar niet configureerbaar ciao Vienna Ultravox
Freddy Hooge Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Geplaatst: 20 november 2009 Via de netwerkbrowser zie ik wel de xperiabox, maar de usb harddisk niet inderdaad. Toch maar over op een NAS Bedankt voor jullie inzet en antwoorden!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen