CronoS Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Origineel bericht van: Murdock Heb hem gevonden, zat perongeluk bij de 8000 te kijken. Blijkbaar zit hier ook de support in voor de 2e kaartlezer (even het bracketje eruit trekken...) Ben benieuwd, op de activatie van de 2de kaartlezer zat ik te wachten, alleen staat dit niet in de release notes? Zou het nog "Experimental" zijn? --- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ------ Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ------ Philips 46PFL9705 ------ Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---
Gast jan500 Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Werken hier alletwee met de cd-kaart.
CronoS Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Bij mij ook CD kaartje even overgestoken --- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ------ Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ------ Philips 46PFL9705 ------ Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---
Gast pj1 Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Origineel bericht van: jan500 Werken hier alletwee met de cd-kaart. Toch een fijn gevoel dat ze allebei werken, kan ik af en toe de kaart wisselen of m'n rijbewijs er eens instoppen.
Gast jan500 Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 ik ben erg blij met de optie Dat de harde schijf na 10 minuten parkeerd. [/ quote] Waar zit die parkeerD optie dan? a/v uitgang instellingen, standby power
Gast pj1 Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Origineel bericht van: jan500 Waar zit die parkeerD optie dan? a/v uitgang instellingen, standby power Bedankt, ik zag het, beetje weggestopt.
Gast m.boretti Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Rijbewijs er in stoppen? Hoe ziet dat Nederlandse/Belgische rijbewijs er dan uit? In Frankrijk hebben we nog gewoon een groot papieren versie.
hhh Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Ik begrijp de standby power instelling bij av instellingen niet helemaal. Je hebt 3 keuze mogelijkheden 1 mainpower aan/uit 2 hdd power aan/uit 3 usb power aan/uit Kan iemand misschien deze instellingen uitleggen?
gilera1009 Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 ik weet hoe het bij jullie is maar bij mijn gaat de HD niet in de parkeer optie moet die nu aan of uit staan hij doet het bij alle bij niet.gr. Gert dreambox 7025 .Rebox 9000-HD
Donkeyman Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Origineel bericht van: hhh Ik begrijp de standby power instelling bij av instellingen niet helemaal. Je hebt 3 keuze mogelijkheden 1 mainpower aan/uit 2 hdd power aan/uit 3 usb power aan/uit Kan iemand misschien deze instellingen uitleggen? Het wordt tijd voor een nieuwe gebruiksaanwijzing. Ik begrijp bijvoorbeeld de werking van de Commercial Skip Functie niet. Niet iedereen is techneut. VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B
Gast jan500 Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 ik weet hoe het bij jullie is maar bij mijn gaat de HD niet in de parkeer optie moet die nu aan of uit staan hij doet het bij alle bij niet.gr. Gert Hier standby power aan. main power aan , HDD power aan, usb power aan, na ca. 10 min draait de hdd niet meer. Wanneer ik de stb (opnieuw) aanzet draait de hdd weer, en stopt vanzelf weer. Dus het lijkt goed te werken.
Gast pj1 Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Origineel bericht van: hhh Ik begrijp de standby power instelling bij av instellingen niet helemaal. Je hebt 3 keuze mogelijkheden 1 mainpower aan/uit 2 hdd power aan/uit 3 usb power aan/uit Kan iemand misschien deze instellingen uitleggen? Het wordt tijd voor een nieuwe gebruiksaanwijzing. Ik begrijp bijvoorbeeld de werking van de Commercial Skip Functie niet. Niet iedereen is techneut. hdd of usb power on/off wil zeggen dat als je de ontvanger uitzet je de keuze hebt of usb of hdd aan of uit gaan. Zelfde geldt voor de "standbye power". Indien sp aan hoef je niet helemaal opnieuw op te starten als je de ontvanger weer inschakelt en ben je ook de EPG gegevens niet kwijt. Commercial skip functie houdt in dat reclame wordt overgeslagen tijdens opnames. (ik weet niet of het werkt)
Gast pj1 Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Origineel bericht van: m.boretti Rijbewijs er in stoppen? Hoe ziet dat Nederlandse/Belgische rijbewijs er dan uit? In Frankrijk hebben we nog gewoon een groot papieren versie. Onze rijbewijzen hebben de grootte van een creditcard Boretti. Dat komt over een jaar of twintig in Frankrijk ook. Frankrijk loopt achter en kost ons vele miljarden euro's, Franse boeren stalen onlangs een half miljard euro van de EU en over terugbetalen wordt niet gerept. Als je het door ons betaalde land binnenrijdt wordt je opgewacht door bedelaars in kleine hutjes die bedelen "Peage" noemen.
ton2207 Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Nog even niet verder gelezen in het forum, maar dit vond ik op een ander forum (staat overigens ook al in een ander topic op dit forum): Je kan de HDD van de STB op twee manieren benaderen: http://xxx.xxx.xxx.xxx vul hier het IP adres van de STB in. Login met “root”. Er is geen PW nodig Of file://///xxx.xxx.xxx.xxx/storage Succes Wat niet beter wordt, blijft niet goed.
hhh Geplaatst: 11 december 2009 Geplaatst: 11 december 2009 Standby power op aan start inderdaad veel sneller op, heel prettig. Als je power aan instelt bij de harddisk houdt dit dan in dat de harddisk uitschakelt als hij niet gebruikt wordt en inschakelt als hij bijvoorbeeld een bestand moet afspelen? Verder is het bij mij zo dat de klok zo'n 40 seconden achterloopt, heb wel timecalibration ingeschakeld. Dit was bij de vorige firmware versie ook zo.
Aanbevolen berichten