Neptunus Geplaatst: 17 november 2009 Geplaatst: 17 november 2009 De hele dag heeft de gemeente stompzinnig bladeren van de ene kant naar de andere kant zitten blazen. Ze zijn net weg, nu beginnen weer een paar particulieren hun tuintje schoon te blazen. Kortom de hele dag die pokkenherrie in mijn kantoor. Morgen ligt het weer vol, de bomen zijn nog lang niet kaal. Wat een stompzinnig apparaat! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Nobody2050 Geplaatst: 17 november 2009 Geplaatst: 17 november 2009 En dat op je verjaardag, verschrikkelijk. Van harte gefeliciteerd. Greetz Nobody2050 Greetz Nobody2050===================================================VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.
Psychosammie Geplaatst: 17 november 2009 Geplaatst: 17 november 2009 Zo jong nog en dan al een ouwe mopperaar Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Gast 44piet Geplaatst: 17 november 2009 Geplaatst: 17 november 2009 Origineel bericht van: Neptunus De hele dag heeft de gemeente stompzinnig bladeren van de ene kant naar de andere kant zitten blazen. Ze zijn net weg, nu beginnen weer een paar particulieren hun tuintje schoon te blazen. Kortom de hele dag die pokkenherrie in mijn kantoor. Morgen ligt het weer vol, de bomen zijn nog lang niet kaal. Wat een stompzinnig apparaat! Met een krachtige EMP stoppen ze
gerrit B Geplaatst: 17 november 2009 Geplaatst: 17 november 2009 Volgens de onderzoekers van het broeikast effect gaat het vanzelf over. Wordt het hier nl. warm genoeg dan hoeven de bladeren ook niet meer van de boom te vallen om zich tegen de vorst te beschermen. Feit is wel dat de bladeren uit je tuin wegblazen vaak wel handig is met zo'n ding. Daarna op een hoop krijgen gaat toch echt wel sneller met een hark. Alleen dat versnipperen zodat die hele bult ook in je groene bak past gaat moeilijk met een hark maar met de grasmachine gaat het stukken beter. suc6, Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Con Geplaatst: 17 november 2009 Geplaatst: 17 november 2009 Origineel bericht van: Neptunus De hele dag heeft de gemeente stompzinnig bladeren van de ene kant naar de andere kant zitten blazen. Ze zijn net weg, nu beginnen weer een paar particulieren hun tuintje schoon te blazen. Kortom de hele dag die pokkenherrie in mijn kantoor. Morgen ligt het weer vol, de bomen zijn nog lang niet kaal. Wat een stompzinnig apparaat! Van harte en inderdaad een pure vorm van zinloze werkverschaffing. Ik errug mu er ook mateloos aan, twee dagen later zijn we met z'n allen weer net zo ver. En maar klagen dat alles zo duur wordt . . . HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Ome Merde Geplaatst: 17 november 2009 Geplaatst: 17 november 2009 lol, bladblazers in Sneek zie ik ze ook dagelijks, in de stromende regen (dat dan weer wel, de bikkels) zo zinloos ... bezigheidstherapie, het houdt men van de straat ... euz ,op de straat merDe deze ruimte is te huur
Fatfreddy Geplaatst: 17 november 2009 Geplaatst: 17 november 2009 Ik ben juist blij dat ik vorig jaar zo een apparaat heb aangeschaft. Scheelt mij een heleboel werk ff een parkeerplaats of grasveld (wij hebben een recreatiepark) schoonmaken is nu een peuleschil in vergelijking met alles doen met een bezem en/of hark.
Melle Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Ja..zuigen is altijd nog beter dan blazen idd. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Ome Merde Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 da's het "probleem" verplaatsen merDe deze ruimte is te huur
Melle Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Het hoeft geen probleem te zijn hoor, het is alleen de vraag wat schuift het. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
JosFop4Sat Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Ik verplaats met opzet juist alle bladeren naar onze tuin. Is goed voor de planten, beschermt tegen vorst en er blijft na enkele maanden een goede humuslaag achter. Het ongedierte geniet ervan en in de zomer is daardoor de bovenste laag luchtig los. Laten liggen dus, behalve op de fietspaden en op de weg. Ik snap alleen niet waarom ze die bladblazers niet op de locomotieven plaatsen, om de rails schoon te houden. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Tonskidutch Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Origineel bericht van: JosFop4Sat Laten liggen dus, behalve op de fietspaden en op de weg. ben je niet ook wel eens als voetpadder onderweg? wat heeft blazen met benzine motor nu voor effekt? tja momenteel overigens 16,2 m/sec (weersituatie Adam) maar echt het is driemaal de arbeid, aan kosten en energie, verspillen de ouderwetse reek gebruiken duurt wel langer maar is evenzeer effektief je moet enkel niet bij stORm als vandaag willen beginnen tjemig maar wat is dat dan lekker stil met die reek je zou de plantsoenendienst zelfs nog een kopje koffie willen aanbieden, toch? ciao Good Morning Heartache Laura Fygi, Toots Thielemans
gerrit B Geplaatst: 18 november 2009 Geplaatst: 18 november 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch je moet enkel niet bij stORm als vandaag willen beginnen Juist wel op een dag als vandaag, simpel naar de weg harken/blazen (waar die bladeren overigens ook vandaan komen) en de wind blaast ze wel naar de buren suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen