concordia Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 ik heb een Satlook digital nit zonder beschrijving nu is de vraag hoe kan ik zien dat ik op astra sateliet zit. wat is de laatste firmware. en moet je er een kanalenlijst inzetten jan
vGnp Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Linkje vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
concordia Geplaatst: 23 november 2009 Auteur Geplaatst: 23 november 2009 Hallo vGnp dankje voor de link, software geladen. maar kan nog steeds geen bvn vinden ik zal wel wat verkeerd doen denk ik
vGnp Geplaatst: 23 november 2009 Geplaatst: 23 november 2009 Ik neem aan dat je weet dat je daar waar nodig zelf voor de hoge band de 18V moet inschakelen (Via Digital en dan 0) en voor horizontaal zelf de 22KHz (via Digital en dan #)? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Moderator ceesv Geplaatst: 23 november 2009 Moderator Geplaatst: 23 november 2009 Bijna goed. 13 Volt is voor vertikale polarisatie. 18 Volt is voor Horizontale polarisatie. 22 Khz is voor hoge band. BVN is 12573 Horizontaal, dus 18 Volt inschakelen en de 22 khz. Bij een nieuwe satlook moet je even aangeven, dat je een universele LNB gebruikt,zodat hij dan de juiste frequentie in je display aangeeft. Wanneer je dan op de "digitale" stand kijkt, zie je in je display na een paar seconden, naar welke satelliet of programma je kijkt. Je kan ook in de digitale stand op toets 4 "channels" drukken, dan wordt de zenderinformatie uitgelezen, en kan je zien welke programma's er op die transponder zitten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
vGnp Geplaatst: 23 november 2009 Geplaatst: 23 november 2009 Origineel bericht van: ceesv Bijna goed. 13 Volt is voor vertikale polarisatie. 18 Volt is voor Horizontale polarisatie. 22 Khz is voor hoge band. Zeg ik het nog verkeerd om ook... Goed opgemerkt Cees! vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
concordia Geplaatst: 23 november 2009 Auteur Geplaatst: 23 november 2009 ik ben vandaag, weer een stukje verder gekomen. super bedankt voor de info.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen