ggmaster Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Wil een harde schijf in mijn db 7000 zetten, maar bij formateren geeft die; HDD wordt geformatteerd Dit blijft in beeld zonder dat er iets gebeurd. Heb meerdere harde schijven geprobeerd maar telkens hetzelfde. Ik gebruik Pli Jade 3e versie. Heb de box ook al een keer opnieuw geflashed maar zonder resultaat. Wie heeft hier ervaring mee?
swa Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 gebruik eens een org.img van dream multimedia zal dan wel lukken. wel schijf op master zeten mvg swa
ggmaster Geplaatst: 19 november 2009 Auteur Geplaatst: 19 november 2009 Kan ik daarna weer terug naar Pli of krijg ik dan weer hetzelfde probleem.
vGnp Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Als de schijf eeenmaal geformatteerd is hoeft het niet nog een keer. Dus daarna ander image en geen probleem. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
ggmaster Geplaatst: 19 november 2009 Auteur Geplaatst: 19 november 2009 Het is me gelukt. Bedankt voor de hulp.
DeBeek Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Origineel bericht van: Boerenjong Hoe zet je hem op master dan Staat op de sticker van de hardeschijf.
Kabeltje87 Geplaatst: 5 december 2009 Geplaatst: 5 december 2009 Hang de schijf eens aan een PC en formatteer deze als ext2 of ext3 met: 1. met Partition Magic op een Windows PC. of. 2. een alternatief partioneer programma (Google maar eens). of. 3. Start je PC op met de Knoppix CD. En formatter de harde schijf nu, of. 4. Gebruik een Linux PC en formatteer de HDD daarop. Daarna hang je HDD aan je box en hoef je deze niet meer te formateren. Wel een movie dir aanmaken op je HDD. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Gast Bats Geplaatst: 5 december 2009 Geplaatst: 5 december 2009 Binnen DCC met telnet kun je de hdd aanvinken en dan unmount en formatteren en weer mounten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen