Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Even een vraag. Ik ben op zoek voor iemand naar een NL TV programma. Ik weet niet meer hoe het heet en op welke zender of dat er überhaupt nog zoiets is. In ieder geval wordt de persoon in kwestie dmv dit programma geholpen zijn vriendin, oude vlam, meestal ergens in het butenland terug te vinden en worden weer bij elkaar gebracht. Vaak met veel tranen aan het einde. Wie weet hoe dit programma heet en of het nog aktueel uitgezonden wordt.
vGnp Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Memories - Anita Witzier - NED1 vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Ome Merde Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Tros Vermist Spoorloos merDe deze ruimte is te huur
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 ja iets dergelijks...maar ik ben vergeten te vermelden dat ze door een hevige ruzie of zo uit elkaar zijn gegaan en de ruzie weer bijgelegd moet gaan worden. Op het eind wordt dan gevraagd: wil je hem vergeven...blabla en dan is het ja of nee.
DeBeek Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Familiediner KLIK of Het spijt me, maar dat is 15 jaar oud.
Neptunus Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout ja iets dergelijks...maar ik ben vergeten te vermelden dat ze door een hevige ruzie of zo uit elkaar zijn gegaan en de ruzie weer bijgelegd moet gaan worden. Op het eind wordt dan gevraagd: wil je hem vergeven...blabla en dan is het ja of nee. Boer zoekt vrouw. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Sjattuh Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Deden ze dit ook niet bij All You Need Is Love? Of had hij i.i.g. niet zo een soort programma? Maar aan de hand van de laatste aanwijzing ben ik er vrij zeker van dat het programma 'Het Spijt Me' moet zijn. Dan bieden ze de persoon die je 'onrecht' hebt aangedaan een bloemetje aan namens jou en vragen ze of je met betreffend persoon wilt praten. Van Caroline Teffsen? Die van Wie Ben Ik deed dit geloof ik toendertijd. (Alleen haal je denk ik programma's door elkaar, omdat dit niet echt veel met het buitenland te doen had. Het waren meer oude buren, ouders, ooms, tantes, vrienden, exen etc. All You Need Is Love was wel vaak reunies met mensen (lovers) uit het buitenland) Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
DeBeek Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Citaat: All You Need Is Love was wel vaak reunies met mensen (lovers) uit het buitenland) Maar die hadden geen ruzie met elkaar..
Gast t-sec Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Dus (zoals gepost en niet op gereageerd) "Het Familie Diner"
DeBeek Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Alleen in Spoorloos gaat het meestal niet over hevige ruzie. Maar over geadopteerde mensen die hun ouders zoeken.
kees kas Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 het spijt me http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_spijt_me
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen