Gast Geplaatst: 30 juni 2002 Geplaatst: 30 juni 2002 Sinds een paar dagen krijg ik geen geluid meer op c+. Ondertussen heb ik ongeveer elke file die ik kan vinden geprobeerd maar nog steeds geen geluid. Ik zag dat andere ontvangers hier ook last van hebben, heeft iemand hier een oplossing voor? (ik heb een aangepaste cam met pace 4_4 sw, en gebruik een funcard)
Gast Geplaatst: 30 juni 2002 Geplaatst: 30 juni 2002 hoi yari ik heb precies het zelfde probleem met de 9800 al van alles geprobeerd maar niets helpt dus als er iemand een oplossing heeft horen wij het graag gr marcel
Gast Geplaatst: 10 juli 2002 Geplaatst: 10 juli 2002 Het enigste wat volgens mij werkt is een goldkaart met Pace irdeto files dan heb je in ieder geval weer geluid bij C+ rood en blauw.is wel lastig maar ja.
Gast Geplaatst: 10 juli 2002 Geplaatst: 10 juli 2002 hoi beau heb je goed gezien op irdeto heb je wel geluid maar geen 16:9 en studio geloof dat er zo wel een oplossing gevonden wordt duurt nu al weer 2 weken of zo gr marcel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen