Ceesie Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Ik las zojuist 1 vd topics, waarin verteld werd dat personen EPG tot wel 7 dagen vooruit hebben gevult, of zelfs nog langer... Ook heb ik dit iemand al eens horen zeggen. Echter mijn EPG is vaak maar voor een paar uur gevult of 1 a 2 dagen... Ik heb al EPG refresh gedownload en tevens ingesteld dat hij mijn DB mag wakkermaken voor een EPG update (DB staat natuurlijk niet geheel uit), maar toch blijft het bij mij beperkt. Heb dit in mijn huidige image (Milo), maar had dit ook bij Pli en NewNigma2 heeft één van jullie misschien tips en/of trucks voor mij? Het gaat hierbij gewoon om de reguliere zenders als ned1, rtl e.d
paardengek Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 Lees dit topic eens door: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1752935/Enigma_2_xmltvimport_0_9_16#Post1752935 En ook de vorigen over hetzelfde onderwerp. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Ceesie Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Geplaatst: 20 november 2009 Hoi Paardengek Nadat jij zei xmltvimport, was ik nog eens tussen de downloads aan het kijken op de DM, en zal ik xmlimport staan en heb ik dus ff gedownload. deze download nu automatisch dagelijks de gehele EPG. Bedankt voor de zoekrichting
paardengek Geplaatst: 20 november 2009 Geplaatst: 20 november 2009 En dat is precies het nut van zo'n forum Veel success, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen