Rekordc Geplaatst: 19 november 2009 Geplaatst: 19 november 2009 CDS is nu lekker bezig, kan elke dag kaartje updaten bij mijn vriendin (Haar Dbox update niet automatisch, dus ff kaartje in de pace 600). Mijn eigen kaartje meldt: connected : 02d 14:09:43 ECM : 45113 EMM : 239 Meestal duurt het een week voordat er EMMs verstuurd worden maar nu dus veel meer. Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
EaS Geplaatst: 20 november 2009 Geplaatst: 20 november 2009 Heb het hier ook gemerkt. Kaart werkt tot diep in de morgen, maar op een bepaald tijdstip is het afgelopen. Gaat sinds kort elke dag zo. Hoe laat de update precies verzonden wordt weet ik niet, maar het lijkt er op dat het ergens rond begin kantoortijd is. Alsof er letterlijk iemand op kantoor komt en de "nieuwe EMM de ether in" knop in drukt. Alhoewel het in het weekend ook gebeurt. Vlak voor een bepaalde voetbal wedstrijd zelfs 2x op 1 dag! Ik moet altijd even 5 seconden switchen van softcam om de kaart z'n update te laten krijgen. CDS is er dus blijkbaar bewust mee bezig! (oorzaak waarschijnlijk: Irdeto II gekraakt).
Rekordc Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Geplaatst: 20 november 2009 CDS Irdeto is al een tijdje niet meer open zo ver ik weet. Maar idd mijn dochter was aan het kijken van de week en om 9.15 was het ineens zwart. Papa moest maar snel voor de teletubbies de boel weer actief maken. Status Ok ECM Bd ECM EMM 02d 14:09:43 45113 0 239 03d 11:20:19 50653 0 273 Hoeveel EMM wordt er verstuurd met een update? Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Gast Mimisiku Geplaatst: 20 november 2009 Geplaatst: 20 november 2009 Dat doen ze om je te zieken..Hopen dat je straks gauw naar hun Seca oplossing overgaat.. Vroeger werd ook gezegd om de ontvanger aan te laten i.v.m. de updates..Alleen lieten ze wel de code 2 jaar gelijk...
Moderator ceesv Geplaatst: 22 november 2009 Moderator Geplaatst: 22 november 2009 Origineel bericht van: Mimisiku Dat doen ze om je te zieken..Hopen dat je straks gauw naar hun Seca oplossing overgaat.. Vroeger werd ook gezegd om de ontvanger aan te laten i.v.m. de updates..Alleen lieten ze wel de code 2 jaar gelijk... Er zijn ook genoeg Iredeto ontvangers waarin het updaten zonder problemen gaat. Dus om nu te stellen, dat ze dat doen om te zieken??? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
D.Quijote Geplaatst: 22 november 2009 Geplaatst: 22 november 2009 Mijn m-vision 7000 heeft geen problemen met de updates. Trouwens ik dacht er aan om de kaart maar eens om te wisselen voor een seca. Dus naar "mijn canal digitaal" gegaan, en bij veel gestelde vragen gekeken, jawel je kan de kaart omwisselen, maar dan moet je naar "mijn canal digitaal" gaan. Maar daar zat ik dus al, verder is er niets over te vinden hoe je een kaart moet omruilen. Dus ik wacht wel op een aanbieding met een gratis deco erbij Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast 44piet Geplaatst: 23 november 2009 Geplaatst: 23 november 2009 Origineel bericht van: D.Quijote Mijn m-vision 7000 heeft geen problemen met de updates. Trouwens ik dacht er aan om de kaart maar eens om te wisselen voor een seca. Dus naar "mijn canal digitaal" gegaan, en bij veel gestelde vragen gekeken, jawel je kan de kaart omwisselen, maar dan moet je naar "mijn canal digitaal" gaan. Maar daar zat ik dus al, verder is er niets over te vinden hoe je een kaart moet omruilen. Dus ik wacht wel op een aanbieding met een gratis deco erbij Salu2, D.Quijote even de helpdesk bellen . zo geregeld .
Dutchsat Geplaatst: 29 november 2009 Geplaatst: 29 november 2009 Zal er wel mee te maken hebben dat op Diablo 2.3 CD irdeto II al open zou liggen. VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
dogeatdog Geplaatst: 12 december 2009 Geplaatst: 12 december 2009 ik denk wel dat het is om te zieken. want ik heb boven een irdeto kaart in mijn ontvanger. en als ik een paar dagen de ontvanger niet heb aan gehad staat alles op zwart. maar ik ga echt niet over op een seca kaart,want dan moet ik een nieuwe ontvanger kopen en ik ben nog veel te blij met mijn topfield 3200
Gast Mimisiku Geplaatst: 17 december 2009 Geplaatst: 17 december 2009 CDS wil eindelijk van Irdeto af. Ze zouden Irdeto ondersteunen zolang deze in de markt waren. Nu de laatste gecertificeerde Irdeto ontvangers van CDS echt al stuk hadden moeten zijn vinden ze het wel welletjes. Je moet nu naar Seca over. Ze zijn verplicht de boel te ondersteunen en dat wil zeggen dat ze straks een gratis omruil moeten doen als ze zelf besluiten Irdeto af te schakelen. Ze willen er zo min mogelijk weggeven, dus gaan ze proberen de mensen te dwingen om zelf over te stappen naar Seca. Hoe doe je dit als gerenomeerd bedrijf?? Juist! EMM's en ECM's opvoeren zodat je bij het minste of geringste geen beeld meer hebt... Dus.. Wel degelijk zieken naar de klant toe.. Dat Irdeto 1 2 jaar lang dezelfde sleutel had omdat ze te leui waren mag nu natuurlijk niet meer gezegd worden...
Moderator ceesv Geplaatst: 17 december 2009 Moderator Geplaatst: 17 december 2009 Die Irdeto klanten hebben nog niet eens zolang geleden allemaal een Irdeto 2 kaartje moeten kopen. Ik heb zelf nog 2 irdeto kaarten in gebruik, waarvan een in de Nokia mediamaster, met ingebouwde Irdeto kaartlezer.(geen CI). Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
rienk Geplaatst: 19 december 2009 Geplaatst: 19 december 2009 Origineel bericht van: ceesv Die Irdeto klanten hebben nog niet eens zolang geleden allemaal een Irdeto 2 kaartje moeten kopen. Ik heb zelf nog 2 irdeto kaarten in gebruik, waarvan een in de Nokia mediamaster, met ingebouwde Irdeto kaartlezer.(geen CI). kopen ???? die van mij werdt gewoon toegestuurd met het verhaal dat ik die andere wel doormidden kon knippen of retour sturen maar kopen nee dat niet dat is niet waar Rienk
Moderator ceesv Geplaatst: 20 december 2009 Moderator Geplaatst: 20 december 2009 T.a.v. die kosten, ik heb even in mijn geheugen gegraven. Uit de nieuwsbrief van Canaldigitaal: De kosten die verbonden zijn aan de kaartwissel kunnen per abonnee verschillen. Dit is afhankelijk van het huidige abonnement en de pakketkeuze. Alle 160.000 Irdeto-1 smartcardhouders zullen verspreid over 4 weken een brief ontvangen waarin de kaartwissel wordt aangekondigd en wat ze moeten doen om een nieuwe smartcard te ontvangen. Ik dacht, dat het voor settopbox abonnees iets van € 20,- aan kosten was. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sat87 Geplaatst: 21 december 2009 Geplaatst: 21 december 2009 Die kosten waren toen voor klanten zonder abbo 59,95 Volgens mij was het zogenaamde settopbox abbo slechts een extra service abbo. Hier een stukje uit de e-mail van maart 2005 (toch al weer enkele jaren geleden) BESTELOVERZICHT: Type smartcard: Irdeto2 Kosten nieuwe smartcard: 59,95 Euro (eenmalig) Kosten adreswijziging: 0,00 Euro (eenmalig) Kosten contractovername (naamswijziging): 0,00 Euro(eenmalig) Extra pakket: geen pakket Totaal eenmalige kosten: 59,95 Euro Kosten per maand: Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west
Moderator ceesv Geplaatst: 22 december 2009 Moderator Geplaatst: 22 december 2009 Dat geloof ik onmiddelijk Sjaak. Dat betekent, dat jij en ik toen niet hetzelfde pakket gekozen hadden. Origineel bericht van: ceesv Uit de nieuwsbrief van Canaldigitaal: De kosten die verbonden zijn aan de kaartwissel kunnen per abonnee verschillen. Dit is afhankelijk van het huidige abonnement en de pakketkeuze. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen