Jorgen Geplaatst: 8 februari 2010 Geplaatst: 8 februari 2010 Henk, dankjewel Wybo, waar dan? Kijk ik niet goed? Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
Wybo Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Als je op de link klikt vindt je bovenaan in de eerste post het complete programma 3PG 1.28 De Nederlandse taal file was niet goed dus die heb ik wat meer naar onderen nogmaals gepost. Verder vind je in de post verwijzingen naar handleidingen en het Duitse forum. Succes Wybo VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2 TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)Dreambox DM600PVR
Manfred1 Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Ik heb de laatste tijd telkens het probleem dat mijn ini file die ik in de map progamfiles heb staan wordt overschreven door een ander ini-file.Telkens als ik de TGD files wil inlezen moet ik ook mijn ini-file opnieuw inlezen.Heb al div. dingen geprobeerd maar zonder resultaat.Zal deze file toevoegen zodat jullie kunnen zien wat er in staat.Iemand een idee waardoor dit komt? Grtzzz Manfred. epg_upload.zip Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste
Henk Puister Geplaatst: 9 februari 2010 Auteur Geplaatst: 9 februari 2010 Ik ken maar 1 programma die epg_upload.ini overschrijft, of liever herschrijft, en dat is epg_uploader. TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26) Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird
Jorgen Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Hoi Wybo, Ik had die post ook gelezen (die ene waar naar gelinkt werd) en heb toen het hele Duitse topic gelezen op zoek naar het NL bestand. Ik begrijp nu dat jij bedoelde dat ik het hele Nederlandse topic had moeten doorlezen. Dat heb ik nu gedaan. Alsnog bedankt dus. Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
Manfred1 Geplaatst: 9 februari 2010 Geplaatst: 9 februari 2010 Henk, Weet je ook hoe ik dit probleem kan voorkomen.Ik heb de EPG Uploader al uitgeschakelt als ik mijn ini file inlees.Als ik dan de epg uploader weer aanzet lijkt de ini file weer overschreven. Grtzz Manfred. Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste
Wybo Geplaatst: 10 februari 2010 Geplaatst: 10 februari 2010 Ik zie dat je 3PG gebruikt. Dan heb je epguploader niet nodig. Meestal maak je voor 3PG een timer aan. Deze zal automatisch de epg inlezen. Verwijder epguploader en gebruik voor het downloaden en overzetten tvguid2topfield. Wybo VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2 TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)Dreambox DM600PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen