Mumzel Geplaatst: 20 november 2009 Geplaatst: 20 november 2009 Hallo, Mijn DM 7020 heeft alleen nog display verlichting en is met de power toets uit en aan te zetten,meer doet ie niet, nu heb ik hem niet als nachtlampje nodig ,dus als iemand weet wat er stuk is of mij verder kan helpen ,heel graag! Bvd Mumzel Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.
JBnl Geplaatst: 20 november 2009 Geplaatst: 20 november 2009 Heb je de HD al los gekoppeld ? Kun je eventueel wel in de websetup komen om te flashen of werkt dat ook niet ? ZO niet heb je al eens geprobeerd om serieel het app te flashen ? groeten,JBnl
Mumzel Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Geplaatst: 20 november 2009 Bedankt voor je antwoord,dat heb ik nog niet geprobeerd,hd was al enige tijd niet aan te spreken maar de box werkte gewoon wel,vanavond na mijn werk ga ik het gelijk uitproberen, Mvg, Mumzel Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.
Mumzel Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Geplaatst: 20 november 2009 Hallo, HD losgekoppeld,webinterface niet te benaderen en geen pc of laptop met serieële aansluiting,dus voor mij houdt het op,iemand nog suggesties? Mvg, Mumzel Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.
columbo Geplaatst: 20 november 2009 Geplaatst: 20 november 2009 De voeding zal dan gedeeltelijk zijn overleden,even uitproberen op een andere box.
Mumzel Geplaatst: 21 november 2009 Auteur Geplaatst: 21 november 2009 Dank voor je reactie maar een andere box heb ik niet tot mijn beschikking,helaas Mvg Mumzel Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen