pretpat Geplaatst: 20 november 2009 Geplaatst: 20 november 2009 Ik heb een nieuwe LCD tv en heb een DM7000 en heb op mijn oude tv altijd met een scart-kabel gekeken. Ik heb deze nu vervangen door een component kabel en nu heb ik ter hoogte van een zenderlogo een rode balk in mijn scherm. Het hangt duidelijk af van de rest van het beeld, want het is er niet altijd en hoe donkerder het logo (of soms bij een zwarte of blauwe balk) hoe roder het is. Zie foto 1 en 2. Foto 3 is duidelijk minder maar het is er nog steeds. Iemand enig idee? Inventors are crazy until they invent something. Then they are geniuses.
satencom Geplaatst: 20 november 2009 Geplaatst: 20 november 2009 dit kwam ik tegen op internet er zit rar bestand in met foto's en daar zit foto bij die op die van jou lijkt Dreambox Component Video Fix for the DM7020 and DM7000 - Dreambox Chat Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
pretpat Geplaatst: 21 november 2009 Auteur Geplaatst: 21 november 2009 Bedankt voor je info, ik ga het eens proberen. Pat Inventors are crazy until they invent something. Then they are geniuses.
pretpat Geplaatst: 9 december 2009 Auteur Geplaatst: 9 december 2009 Het was inderdaad de component uitgang van de DM7000 en na het plaatsen van de condensatoren is het probleem weg. Bedankt! Pat Inventors are crazy until they invent something. Then they are geniuses.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen