quattro Geplaatst: 26 november 2009 Geplaatst: 26 november 2009 Wat lukt er niet met dreamset dan? IP instellingen goed? Type box / enigma versie goed ingesteld? Heb jena het versturen van de settings (als je al zo ver komt) ook geprobeerd om de box aan / uit te zetten? En dan bedoel ik niet in standby... (en niet lomp de stekker eruit maar netjes afsluiten via het menu en vervolgens weer aanzetten? Settings worden namelijk pas weggeschreven na een herstart. Dit zou ook moeten kunnen met een reload commando mijn dat werkt niet altijd. VU+ Solo2, VTI Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W
Satje07 Geplaatst: 26 november 2009 Auteur Geplaatst: 26 november 2009 Origineel bericht van: michelp Allereerst bedankt voor het beschikbaar stellen vd settings. Via de dreamedit lukt het mij niet om de settings op de dreambox te zetten. Kan iemand mij vertellen in welke mappen de desbetreffende files horen. Heb nu nog Henksat van eind juli!! Probeer dit eens met je E1 box, moet toch niet zo moeilijk zijn. Ed Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120 75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13 Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920 ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen