seije017 Geplaatst: 20 november 2009 Geplaatst: 20 november 2009 ik heb vanochtend een pc om zeep geholpen waar een koeling op de proccessor zat met fan. nu d8 ik van hey is het ook mogelijk om deze op de proccessor te plaatsen in de dreambox. dit ivm warmte.
Golfdiesel Geplaatst: 20 november 2009 Geplaatst: 20 november 2009 Origineel bericht van: seije017 ik heb vanochtend een pc om zeep geholpen waar een koeling op de proccessor zat met fan. nu d8 ik van hey is het ook mogelijk om deze op de proccessor te plaatsen in de dreambox. dit ivm warmte. Als die past kan het wel, alleen is de processor nu juist niet het onderdeel wat de meeste warmte produceerd in de dreambox. De voeding en de tuners zijn de grootste warmtebronnen. Als je al een koeler wilt plaatsen op de processor dan zou ik een simpele passieve northbridge koeler nemen die je met thermische pasta vastdrukt op de processor, maar ik krijg niet het gevoel dat de processor extreem warm wordt. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
seije017 Geplaatst: 20 november 2009 Auteur Geplaatst: 20 november 2009 ok ik heb hier dus een voeding liggen van een 7025+ die er nog in moet. dan word de warmte al een heel stuk minder van.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen