Gast enmot Geplaatst: 21 november 2009 Geplaatst: 21 november 2009 Weet iemand of ik deze zender hiero in Nederland kan ontvangen want ze hebben hele goede HD concerten en clips die ze uitzenden. www.palladia.tv
iRuud Geplaatst: 21 november 2009 Geplaatst: 21 november 2009 Origineel bericht van: enmot Weet iemand of ik deze zender hiero in Nederland kan ontvangen want ze hebben hele goede HD concerten en clips die ze uitzenden. www.palladia.tv Ziet er uit als een MTV zender voor de us of a. Qua programmering komt MTVNHD dicht in de buurt
matthew_be_wvl Geplaatst: 21 november 2009 Geplaatst: 21 november 2009 Het is ook een zender uit de stal van MTV, VH1 en CMT. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast enmot Geplaatst: 22 november 2009 Geplaatst: 22 november 2009 Klopt ja.Maar volgens mij hebben ze een betere programmering.Ik denk(hoop) op een kwestie van tijd.
exciter Geplaatst: 22 november 2009 Geplaatst: 22 november 2009 En gaat iemand nog antwoord geven op de gestelde vraag? TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
jacksparrow Geplaatst: 22 november 2009 Geplaatst: 22 november 2009 Antwoord is heel simpel: NEE is niet te ontvangen in Nederland. Palladia heette tot begin vorig jaar nog MHD en is de US veriant van wat wij in europa kennen als MTVNHD. De programmering zal ongetwijfeld anders zijn maar heel veel content is van MTVNHD is geleend van Palladia. Bijna dezelfde zender dus echter in een ander distributiegebied. Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen