Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe spelen jullie een HD ISO bestand af? Het gaat niet met de DVD player en via de mediaspeler wordt het bestand niet zichtbaar?

Dit in tegenstelling tot de gebruikelijke mkv bestanden.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Origineel bericht van: Neptunus
Hoe spelen jullie een HD ISO bestand af? Het gaat niet met de DVD player en via de mediaspeler wordt het bestand niet zichtbaar?

Wat bedoel je met een HD ISO? Een ISO bestand van een Blu-ray?
Is het een ISO waar de kopieerbeveiliging e.d. is uitgeschakeld? Als het een normale ISO is dan kan het zijn dat het gewoon niet ondersteund wordt, een mkv is een film die geript is naar een ander formaat, niet in het native formaat van een Blu-ray schijf.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Geplaatst:
Origineel bericht van: Neptunus

De ISO-files van DVD's kunnen perfect met de DVD Player afgespeeld worden (incl. menuutjes, etc).
Dit is bij de DM8000 standaard al in het image, bij de DM800 kan je de DVD Player als plugin downloaden....

Zoals hierboven al staat, is het afspelen van Blu-Ray ISO's niet mogelijk (voor zover ik weet op geen een
linux apparaat tot nu toe)

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Geplaatst:
Origineel bericht van: nlrela

Zoals hierboven al staat, is het afspelen van Blu-Ray ISO's niet mogelijk (voor zover ik weet op geen een

Inderdaad geen dreambox of dergelijke maar de nieuwe mediaplayer van HDI Dune blijkt dit wel te doen..

VU+ DUO | ET9000 | Qnap TS-459pro+ | Qnap TS-239pro | HDI Dune prime 3.0 | WRT320N | AXIS 210 | AXIS 1031w |

Geplaatst:

Maar even omzetten dan?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Origineel bericht van: Schats

Inderdaad geen dreambox of dergelijke maar de nieuwe mediaplayer van HDI Dune blijkt dit wel te doen..

Even getest, DM8000 speelt ze niet af, maar de Popcorn Hour C200 wel.

DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85

Control4 Home Automation

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen