Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb mijn dreambox 500 geflashd (gemini 4.6, en voorzien van een zenderlijst van Satje 07 (23-10-10).

Normaal gesproken geen probleem, echter nu kan ik de sirius en thor niet meer vinden met mijn draaibare schotel.

Het probleem zit hem waarschijnlijk in een fout ergens als ik kijk in de zenderlijst staat er voor de sirius 4.8 terwijl er ergens anders iets zegt dat hij op de 5.0 staat.

hetzelfde voor de thor deze staat in de lijst op de 0.8 terwijl hij ergens anders staat op de 1.0.

Wellicht is het iets waarvan jullie zeggen dat het niets is, ik kom er echter niet uit en wil graag wat hulp.

Dank voor jullie hulp

Lost4ever

Geplaatst:

Heb in het verleden dit ook meegemaakt. Ik dacht dat dit een gekend fenomeen is bij de sirius en de thor.

Als ik het goed heb , ga eens naar instellingen, satellietconfiguratie een verwijder in de configuratie beide satellieten. Vervolgens ga je terug naar toevoegen van satellieten en voeg beide terug aan. Normaal moet dit helpen dacht ik.

Alvast Suc6

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:

sirius zit op 4,8, Thor op 0,8. Meestal worden ze als 5 en 1 aangegeven is de zenderlijst.

Als in je zenderlijst de zenders op thor op 1W aangegeven staan, en de thor in je satelietenlijst op 0,8 werkt dit dus niet omdat e.e.a. niet overeenkomt

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen