seije017 Geplaatst: 22 november 2009 Geplaatst: 22 november 2009 is het ook mogelijk om een setting in de dreambox te zetten via het net. dit omdat mijn vader een dreambox heeft en hij zelf niet weet hoe het werkt om een setting in de box te zetten. het moet volgens mij met ftpcommander werken 1 maar waar moet ik de bestanden in zetten.
milili Geplaatst: 22 november 2009 Geplaatst: 22 november 2009 als een dreambox op het internet is aangesloten kan met bijna alle verschillende images een zenderlijst worden geinstalleerd. meestal via blauwe knop maar dat is weer image afhankelijk. succes Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
seije017 Geplaatst: 22 november 2009 Auteur Geplaatst: 22 november 2009 ik bedoel ik pas bij mij een setting aan en wil deze dan via het internet in die van mijn pa zetten. meer omdat hij er niks van snapt. en wat voor estanden moet ik dan vervangen in die van mijn pa om dan weer dezelfde setting te hebben als die van mij. ook dit omdat ze best wel vaak op mijn kinderen passen en dan bij mij tv kijken.
MR_B Geplaatst: 22 november 2009 Geplaatst: 22 november 2009 Origineel bericht van: seije017 ik bedoel ik pas bij mij een setting aan en wil deze dan via het internet in die van mijn pa zetten. meer omdat hij er niks van snapt. en wat voor estanden moet ik dan vervangen in die van mijn pa om dan weer dezelfde setting te hebben als die van mij. ook dit omdat ze best wel vaak op mijn kinderen passen en dan bij mij tv kijken. dreambox op vast ip adres zetten en de poorten 21/23/80 forwarden in router naar dreambox. dan kun je via het externe IP adres met dreambox edit zenderlijsten schrijven. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Ronsworld Geplaatst: 22 november 2009 Geplaatst: 22 november 2009 Wat dacht je van een remote desktop, gewoon ff de PC van je pa "overnemen" en uploaden die settings. Moet hij wel een PC hebben natuurlijk... gratis remote desktop software Suc6, HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen