Gast Bonifatius Geplaatst: 22 november 2009 Geplaatst: 22 november 2009 Beste mensen, Ik heb veel plezier van een Dreambox600, maar wil nu ook graag HD. Daarvoor wil ik de 800 HD aanschaffen. Alleen zit ik dan met het luxeprobleem dat twee dreamboxen heb staan die natuurlijk allebei reageren op de afstandbediening. Achterop de afstandbedieing (grote grijze) zit een jumper. Maar moet je dan in de DB ook iets wijzigen zodat de ene afstandbediening alleen met bijv. DB600 werkt en de andere met de nog aan te schaffen 800HD? groet, Ale
boekkie Geplaatst: 22 november 2009 Geplaatst: 22 november 2009 Lees dit draadje maar eens door,dan moet het lukken. http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1725828/1 groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
vGnp Geplaatst: 22 november 2009 Geplaatst: 22 november 2009 En de waarschuwing in die thread is niet voor niets, heeft mij al een AB gekost. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
opie Geplaatst: 22 november 2009 Geplaatst: 22 november 2009 Gewoon doen wat er staat en het werkt perfect!! gr OPie Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen