el renegade Geplaatst: 23 november 2009 Geplaatst: 23 november 2009 Mijn buurman heeft een vreemd probleem met zijn 7005, als hij op play/pause toets drukt voor timeshift begint in het beeld de seconden te tellen zoals het hoort en staat het beeld stil. Als je daarna weer op play drukt speelt het programa niet af maar blijft stil staan,alleen als je op stop drukt gebeurt er wat en vraagt hij of de opname gestopt moet worden. In de bibliotheek vindt je dan 2x timeshift willekeurig tussen de opnames staan. Al fabrieks instellingen geprobeert en opnieuw software laden maar helpt niets. Heeft iemand dit ook meegemaakt?
Johan_S Geplaatst: 24 november 2009 Geplaatst: 24 november 2009 Wel eens gehad dat het afspelen niet goed ging en het opgelost met uit, ff wachten en weer aan. Op deze site staan ook links naar slecht werken en 6 elco's. Deze electrolytische condensatoren zitten onder de harde schijf. Zijn deze al vervangen? Ze schijnen na een 2,5 - 3 jaar kapot te gaan.
el renegade Geplaatst: 25 november 2009 Auteur Geplaatst: 25 november 2009 Elco's zijn al een keer vervangen de 7005 deed toen helemaal niets meer. Het timeshift probleem was er toen al en daarna ook nog steeds. In het begin werkte het wel goed.
Johan_S Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 In het boekje staat ook iets over de schijf formatteren als het niet meer goed werkt, maar dan ben je ook de opnames kwijt. Kan me haast niet voorstellen dat je een timeshiftprobleem oplost met schijf formatteren. Ik zou eerst even reacties van anderen afwachten. Johan
Johan45 Geplaatst: 28 november 2009 Geplaatst: 28 november 2009 Is de schijf niet te vol.? Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen