phum3 Geplaatst: 27 november 2009 Geplaatst: 27 november 2009 Ook ik heb de plugin in de OpenPLI image ontdekt en geïnstalleerd. Wat een service. Bedankt voor al het goede werk. Ik heb nog een vraagje i.v.m. het gebruik. Wanneer ik de plugin manueel laat scannen heb ik inderdaad voor bijna een hele week de EPG. Wanneer ik echter de DM8000 uitschakel en nadien terug inschakel, heb ik opnieuw enkel de EPG van het huidige en het komende programma. Als ik wat wacht wordt dit wel weer uitgebreid, maar steeds zeer beperkt. Pas wanneer ik de plugin opnieuw draai heb ik weer EPG voor een hele periode. Maar blijkbaar wordt deze dus niet bewaard op mijn DM8000 (heb een HD van 1,5Tb). Is dit een instelling die ik moet aanpassen, of is er mogelijk iets misgegaan met de installatie? Of moet je inderdaad telkens de plugin opnieuw laten scannen als de DM8000 heeft uitgestaan. Nogmaals bedankt voor jullie schitterende werk. Mvg, Piet.
Gast pieterg Geplaatst: 27 november 2009 Geplaatst: 27 november 2009 als je gewoon de stekker eruit trekt zonder (vanuit het menu) af te sluiten ben je inderdaad al je epg kwijt. Dat moet je daarom ook niet doen. Feit dat de epg zich langzaam weer vult duidt er overigens op dat je de epg settings (in het 'customize' menu) nog aan hebt staan. Aangezien dat conflicten kan geven met de data die je met de xmltv plugin importeert, is het wellicht beter de interne epg readers van enigma2 uit te zetten.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 27 november 2009 Geplaatst: 27 november 2009 Origineel bericht van: Rytec Ik heb zelf al eens een poging gedaan om die bestaande grabber om te zetten naar hun nieuwe pagina's en naar andere sites zoals primo.eu en zita.be maar helaas pindakaas. Spijtig, maar ik kan begrijpen dat dit niet gemakkelijk is. Origineel bericht van: Rytec Maar ik denk dat het voorlopig toch wel goed gaat op deze manier? Is er dan nog ontevredenheid ergens over? Mijn deur staat altijd open voor suggesties en verbeteringen. Ik ben zeker niet ontevreden over de plugin van Milo, integendeel. Het is prachtig werk. Ook de zendlijsten van u, Rytec, zijn puik werk. Het enige dat ik jammer vind is dat ik voor bepaalde zenders nergens EPG in XMLTV formaat kan vinden (één+ bijv.). Mocht JXMLTV die tv.be ondersteunen zou er direct EPG data bijkomen voor weer een hele rist zenders.
phum3 Geplaatst: 27 november 2009 Geplaatst: 27 november 2009 Bedankt voor de info. Ga die interne EPG-readers onmiddellijk uitschakelen. Met uitschakelen van de DM8000 bedoel ik gewoon via de afstandbediening op stand-by zetten. Dus niet met de schakelaar achteraan en zeker niet door de stekker eruit te trekken. Wanneer ik via de afstandsbediening de DM8000 terug inschakel, heb ik onmiddellijk beeld, maar de EPG is blijkbaar verdwenen. Hopelijk is het opgelost als ik de interne EPG-readers heb uitgeschakeld.
Gast pieterg Geplaatst: 27 november 2009 Geplaatst: 27 november 2009 Origineel bericht van: phum3 Met uitschakelen van de DM8000 bedoel ik gewoon via de afstandbediening op stand-by zetten. Dus niet met de schakelaar achteraan en zeker niet door de stekker eruit te trekken. OK, dan is dat in ieder geval niet de reden dat je de epg kwijtraakt. Dan is het waarschijnlijk toeval, dat het je dan pas opvalt dat de interne epg readers de data overschreven hebben. (en mogelijk zelfs weggegooid hebben, omdat de mhw data momenteel totaal niet klopt)
Dream1975 Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Rytec. Ziggo west heeft Ned 3 HD verplaatst naar een andere transponder, zou je dit willen aanpassen in je settings. Oud: <channel id="3">1:0:19:CB:1C:1F4:FFFF0000:0:0:0:</channel> <!-- nl 3 HD --> Nieuw: 1:0:19:CB:C:1F4:FFFF0000:0:0:0 Alvast bedankt
Rytec Geplaatst: 2 december 2009 Auteur Geplaatst: 2 december 2009 OK aangepast en online gezet op rytec.be ~~Rytec Team~~ VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700 VUSolo,DM7025+,DM500 *Pli/Rytec EPG POWERED*
Erik Slagter Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Ik mis trouwens nog NGC Wild en NGC HD (maar die was bekend geloof ik) op CD. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen