Ga naar inhoud


Dagelijkse firmware updates


Jap

Aanbevolen berichten


  • Reacties 457
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: satede
Kan iemand die contact heeft met de fabrikant nu eens eindelijk een uitspraak hierover doen ?


Als je zoveel fora,s leest weet je ook dat de fabrikant een website heeft, dus ga daar klagen, en geef het niet over aan iemand.. en dan daar ook nog eens een uitspraak van verwacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hele wereld leest hier, maar wat heb een leverancier hier mee te maken, je moet klagen bij de fabrikant, en wat ik denk is niet relevant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Natrium
De hele wereld leest hier, maar wat heb een leverancier hier mee te maken, je moet klagen bij de fabrikant, en wat ik denk is niet relevant.


FOUT. Als je een product gekocht hebt bij een leverancier en het product voldoet niet aan de verwachtingen die door de leverancier zijn gesuggereerd, dan behoor je te klagen bij de leverancier. Hij mag vervolgens naar de fabrikant om een oplossing te vinden. Als een leverancier dat niet weet, is ie niet leverancier waardig.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik zie iedereen wel klagen maar zie hun klacht er niet bij staan. Zie alleen dat EPG niet werkt ga daar voor terug naar 4348. Voor de rest lijkt het mij fijn om te zeggen wat er niet werkt roepen dat iets niet werkt is wel erg makkelijk. Het kan natuurlijk ook een gebruikersfoutje wezen ipv een bug.

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooral de mediaplayer werkt niet best. DVD content afspelen werkt vaak niet. HD-content downloaden en bekijken eindigd erg vaak in een teleurstelling zo vaak dat ik de divx variant maar download. Maar daar heb ik deze niet voor gekocht, dus beloftes nakomen doet ie voorlopig niet.

 

Overigens zitten er natuurlijk ook positieve dingen aan deze box.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Welke DVD files heb je? DVD ISO? Of lossen bestanden bob ifo enz? Orginele DVD files of met handmatig/eigen gemaakte subs? Eigen gemaakte menus? Welke HD files heb je MKV maar met of zonder DTS enz?

 

Als je ISO hebt dan werken deze wel alleen de laad tijd is iets langer. Als je lossen DVD bestanden hebt de boven liggende map selecteren en alles zal moeten werken.

 

AVI werkt altijd goed.

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satede
ach ik zal hier maar niet op reageren je zal zelf wel een commerciele belang bij hebben met zulke uitspraken.


op zulke onzin reageer ik normaal niet eens, want dat is meteen wat ze roepen nee ik heb totaal geen commerciele binding.

@Jap, je zal best gelijk hebben, het ging me er meer om dat het alleen maar negatieve meldingen zijn, er zitten ook positieve dingen aan die box zoals je aangeeft,maar die lees je dan weer niet.

Ben je niet tevreden met je azbox, zoek daar de aangewezen personen voor op, en klaag daar en vraag niet of iemand een link heb naar wie of wat en een uitspraak te doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Natrium



Ben je niet tevreden met je azbox, zoek daar de aangewezen personen voor op, en klaag daar en vraag niet of iemand een link heb naar wie of wat en een uitspraak te doen.


En dat bepaal jij ?

The birdman has left the building

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satede
Kan iemand die contact heeft met de fabrikant nu eens eindelijk een uitspraak hierover doen ?


Ik bepaal niks, maar kan je wel vertellen dat niemand (of die nu wel of niet contact heb met de fabrikant)een uitspraak kan doen simpelweg omdat niemand het weet.

zie gewoon ook de positieve kant, er is een kanalen editor gekomen, er is multicas, er is ACC en een prima ***geen-reclame*** plugin.

er valt nog veel te verbeteren, mee eens maar alleen de negatieve kant bekijken is zo makkelijk, er liggen zat ontvangers op de plank die het nooit gehaald hebben, net zo min als de vele ijskrabbers die voor duur geld aangeschaft zijn.

Geef de azbox een kans, zoals je zelf wel weet had de dreambox ook ze opstartproblemen, en zelfs nu zijn die niet 100% opgelost.

En nogmaals ik heb totaal geen commerciel belang bij welke ontvanger dan ook.

en nu stop ik ermee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben de Azbox al te lang een kans gegeven er moeten maar spijkers met koppen geslagen worden vind ik hij bestaat al 2 jaar en er is nog geen fatsoenlijke firmware te krijgen dus hoelang moet men nog wachten dan ?

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...