Ga naar inhoud


Dagelijkse firmware updates


Jap

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Lithion
In feite moet je telkens de box volledig wissen alvorens je nieuwe firmware opzet. Maar dan ben je alle instellingen kwijt.


Ik heb net nog een DOMFormat gedaan, de nieuwe firmware erin, maar nog steeds problemen met afspelen van DVD-content die bij andere wel werkt op hun Elite HD.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 457
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: jojobo
Ik heb twee Azboxen nu een jaar,daarvoor had ik pioneer en wilde eens een linuxbox proberen,net als zoveel anderen die ook niet zoveel geld uit wilde geven,ik wist dat het niet zo simpel was allemaal om het goed draaiende te krijgen.Ik heb maar boerenverstand!Met de eerste FW draaide alles prima TS avie jpg,alleen geen epeg okè dat was bekend, zal beter worden en het is nu goed met de KGD4348 dus probleem opgelost zou je zeggen?Maar nee is het voor sommigen nog niet goed.zo kan je wel blijven zeuren,gewoon door gaan het is voor jullie toch een hobbie?Voor mij wel!Gewoon blijven proberen en anders een plipsje nemen hebje epeg en verder niks toch??


Verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Enigma 2 is geen fabeltje, voor het tv gedeelte komt er binnen enkele dagen een enigma 2 waardoor we meerdere pugins zouden moeten kunnen gebruiken en zappen vlugger zou moeten gaan ook epg zou beter moeten gaan functioneren.

Dit alles gelezen op het world wide web.

Goed nieuws voor de door velen onterecht bekritiseerde ontvanger.

 

Dreambox 7020,en 800hd, Ipbox 200, Coolstream Zee, Azbox elite, Vu solo hd, Clarke Tech 550, Opticum 9600 hd combo, Xtrend 5000, Skystar 1 en 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
- EPG zou standaard in de box gewoon goed moeten werken. Ik voel er weinig voor om met allerlei trucs een epg tevoorschijn te toveren. En hoe leg ik dat mijn vrouw uit?

Met alle respect, maar wat is er nu mis met de epg?
Ik lees al zolang kritiek hierop, terwijl dit voor mij prima werkt. 3 voorbeelden:

Vandaag (willekeurige kanaalselectie)
GroteFoto-CKJRT7FS.jpg

2 april (pure willekeur):
GroteFoto-UOMEW8LI.jpg

En nog een enkele EPG shot:
GroteFoto-ZFDF3CYV.jpg


Mijn referentie is een enigma1 machine, waar dit niet echt anders is. Mis ik nu iets?

Ik draai v0.9.4001, voor mij is dit zowat een 1.0 release, omdat ... alles werkt.

Ook DVD-iso icl ondertitels werkt, evenals HD content.

Ohja, ik kijk veel films, dus gebruik de mediaplayer optie nogal eens, en daarna is mijn epg echt niet weg hoor.

Als het gaat over de discussie: 'in latere versies zou dit verbeterd moeten zijn, en niet verslechterd' dan ben ik dat natuurlijk volmondig met jullie eens. Maar dit toont aan dat eea wel degelijk kan.

Azbox Premium HD (DVB-S2, DVB-T)

Wavefrontier T55 4xLNB ( 13-19-23-28 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk niet verboden om FW van januari te gebruiken.

De FW die op de 'daily' website is te downloaden is niet bedoeld om als volwaardige update te worden gebruikt. Die is alleen zonder kleerscheuren door de build gekomen. Dat weet toch iedereen?

 

Als je FW van januari voldoet houd je die gewoon achter de hand om op terug te vallen als een nieuwere versie niet bevalt.

 

Het zou misschien handig om een multibootsysteem voor de AZbox te hebben, dan hoef je je favoriete FW niet te overschrijven.

Voor zover ik weet is multiboot nog niet beschikbaar, maar misschien al wel op één van de zuid Europese fora?

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik reageer niet vaak maar de laatse filmware werkt perfect. dez speelt nu mijn films perfect af en de foto,s laat deze ook perfect zien.

Ik ben nog steeds tevreden over mijn boxen.

afred

1 X AzBox premium HD +, 2 X AzBox premium HD, 1 X AzBox in de camper, Pioneer plasma 508D, Sony Bravia 40 Z 5500,

schotel 4 LNB,s astra 1. 2, 3 en Hotbrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jack100
Nog eventjes geduld de enigma2 software komt er wel en zelfs nog deze maand vraag me niet waar ik het vandaan heb maar het komt er echt aan nog eventjes geduld maar voor volgende week zaterdag weten we meer.


Zo en waar kunnen we die downloaden :D:D:D

The birdman has left the building

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een Portugees geschreven site zijn ze daar mee doende, maar gewoon wachten, dan posten we die wel ergens, zodat elke geïnteresseerde er bij kan.

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die komt er zeker niet deze maand ( als ie alwel komt )

 

Wat men aan het proberen is om de TV module om te zetten in Enigma2 een hybride software dus.

Overigens is het geen Portugees maar een Duits project

 

Citaat:

De ontwikkeling van het E2 project is niet gestopt.

Er wordt gewerkt aan een hybride E2.

Binnenkort is er een beta

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...