Johan45 Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Ik gaf een replay op het bericht van Fredo, en indirect ook aan Perdi. Hoe meer mensen er mee bezig zijn hoe beter. Een goed werkende AZ box houd de concurentie scherp en dat kan alleen maar in het voordeel van de gebruikers werken.... Vult u rustig aan !!!
Perdi Geplaatst: 2 april 2010 Geplaatst: 2 april 2010 Die Portugese site is #@$$@#$@@#$#@ Ik had dit al gepost, maar omdat er geen Nederlands woorden bij stonden is mijn posting verwijderd. Natuurlijk geheel fucking terecht! Voor de duidelijkheid; het is een Spaanstalige site die als eerste een grote advertentie toont van een webshop. Dus die is niet toegestaan hier! Groeten, PerdiGigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.
Fredo Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Kijk Johan45 omdat ik weet dat een dergelijke site alhier ongewenst is, plaats ik daar verder geen info over, dus moet jij andere leden ook niet gaan verlijden die toch te posten. Brazilië is de grootste afnemer van deze box, vandaar dat er Portugese en Spaanse sites zijn met meer info, enkel daar gelden ook geen reclame restricties. Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Jap Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Geplaatst: 3 april 2010 Om weer even terug naar de 0.9.4717 firmware te gaan : - Deze speelt een stuk meer DVD content af t.o.v. 4348 (schijnen sommige mensen last van te hebben). - En er is nog een issue opgelost met de directory- en bestandsnamen voor het afspelen van DVD content t.o.v. 4585. AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55) DSR2210 : 19.2 - 28.2
yerphi Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Ik heb ook maar eens 0.9.4717 er op gezet. En moet zeggen dat het spelen van avi's, mkv's, etc prima werkt in deze versie. Een hele vooruitgang tov vorige versies! Ik heb wel één heeel groot probleem: USALS werkt niet lekker! Hij zet steeds de usals uit, zodat de motor niet meer draait als het nodig is! Azbox Elite, SAB explorer PVR SC
Johan45 Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Beste Fredo. Als je niet weet waar het over gaat kan je beter niet open op het board schrijven maar schrijf je een PM. Zo haal je er zaken bij die nergens op slaan. Ik mag toch wel aannemenen dat een iedereen weet dat reclame maken op sat4all niet is toegestaan. Zo kan iedereen ook weten dat berichten in het Nederlands geschreven moeten zijn. Wil je dan toch een (technisch) bericht in een vreemde taal plaatsen geef je even met één zin in het Nederlands aan wat de lezer kan verwachten. Als je dat nog niet kan weet je niet wat je plaatst en heeft hetgene wat je mededeeld geen enkele waarde. Vult u rustig aan !!!
ASG-60 Geplaatst: 3 april 2010 Geplaatst: 3 april 2010 Origineel bericht van: yerphi Ik heb ook maar eens 0.9.4717 er op gezet. En moet zeggen dat het spelen van avi's, mkv's, etc prima werkt in deze versie. Een hele vooruitgang tov vorige versies! Ik heb wel één heeel groot probleem: USALS werkt niet lekker! Hij zet steeds de usals uit, zodat de motor niet meer draait als het nodig is! Dat probleem ben ik nog niet tegengekomen. Bij mij draait usals zonder problemen met 4717. Het is voor mij een hele verbetering ten opzichte van vorige firmware versies. VU+ Duo 2 (2 X DVB-S) VU+ Duo 2 (1 X DVB-S / 1 X DVB-T)Visiosat BiSat G3 D + 4 Alps TwinVisiosat SMC 100V2 + Moteck SG-2100A + Inverto Black Ultra
yerphi Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Ik heb het nogmaals geladen, nu ook met factory reset. USALS probleem lijkt nu over. NIET vergeten de Hardware acceleratie weer aan te zetten! Azbox Elite, SAB explorer PVR SC
johndegr Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Hoi, Kan iemand mij zeggen waar de hardware acceleratie voor is en het doel daarvan. Gr. John
wasmiddel Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Niet te downloaden die FW, hebben jullie dat ook? 4717? Ik hang op 5% hoe ik hem ook download...
VluggeW Geplaatst: 4 april 2010 Geplaatst: 4 april 2010 Hallo, Jullie even gematst en de file geupload: http://www.4shared.com/file/257005451/4df32441/azbox-094717-patch.html Greetz
johndegr Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 Hoi, Tot op heden met de 4717 geen noemenswaardige problemen ontdekt op zowel mijn premium als de plus. Kan iemand mij zeggen waarvoor bij de instellingen de hardware acceleratie dient en of dit voor zowel de plus als de premium van toepassing is. Groetjes, John
Gast woutervg Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 Ik heb sinds deze FW weer veel problemen met opnemen. In ongeveer de helft van de gevallen wanneer ik iets opneem vanuit standby blijft het rode lampje na de opname branden. Wanneer ik de AZbox Premium met ingebouwde HD weer aanzet gaat hij direct rebooten en staat er een opname van ongeveer 200MB.
johndegr Geplaatst: 5 april 2010 Geplaatst: 5 april 2010 Hoi, Kan alleen maar adviseren om alles opnieuw erin te zetten want software die mij mij goed draait zou ook op andere (indien goed geinstalleerd) goed moeten werken. Wellicht met goed alles te erasen door dom erase? John johndegr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen