p0ske Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Origineel bericht van: Perdi Ja, ook voor de HD Ultra! En hoe is dat bijzonder??
DGSCronos Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 En hoe zit het met de EPG? Die was bij de laatste 2 versies even goed, maar binnen een paar uur klopten de teksten niet meer, en werd er van alles door elkaar heen gegooid.
Jap Geplaatst: 14 mei 2010 Auteur Geplaatst: 14 mei 2010 En weer een nieuwe versie, waarschijnlijk om de nieuw geintroduceerde bugs te fixen. :-) AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55) DSR2210 : 19.2 - 28.2
D_liver Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Origineel bericht van: Jap En weer een nieuwe versie, waarschijnlijk om de nieuw geintroduceerde bugs te fixen. :-) Als jij het nou zo goed schijnt te weten had je meer info kunnen geven. Tjongejonge wat een ongefundeerd berichtje. Nou dan ik maar ff: 4890 Citaat: fixed standby lnb power issue fixed configuration file fixed recording problem 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
edje-ken Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 oke hier alvast de gegevens zodra het mogelijk is is die te downloaden via de ***geen-reclame***-plugin azbox-0.9.4890-patch.bin fixed standby lnb power issue fixed configuration file fixed recording problem edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
p0ske Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Origineel bericht van: liberte Deze FW sap zeer snel. Waarschijnlijk omdat het merendeel van de kanalen FTA is.... Merk nog niet echt heel veel verschil
edje-ken Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 nu beschikbaar via de ***geen-reclame***-plugin edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
liberte Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Binnen 2sec beeld. Sappen van 19 naar 23 hd met draaibaar 4sec. Blij met mijn AZbox
Gast azboxhd Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Dat klopt het gaat wel heel snel met het krijgen van beeld.met de fw 094890 =============== johan
Pjotrb Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 de 4890 is precies even groot als de 4879. Is dat toeval? 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Perdi Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 De HD Ultra heb ik nog nooit gezien. Die is volgens de berichten (bron = Google) bestemd voor de USA en Brazilië. Ik vond het alleen wel grappig dat de nieuwe FW ook geschikt is voor die box. Ik vind het sowieso knap dat ze de FW in één verzie maken voor alle popuplaire AZbox types! Groeten, PerdiGigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.
zorlith1 Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Origineel bericht van: liberte Binnen 2sec beeld. Sappen van 19 naar 23 hd met draaibaar 4sec. Zoals p0ske al zei. Het meerendeel is fta en dat gaat nu eenmaal wat sneller. CD heeft een storing in het netwerk en heeft de zenders open gegooid. Citaat: UPDATE 14 mei 2010: Storingsoorzaak bekend Het ongemak waarmee CanalDigitaal en haar abonnees te maken heeft,wordt veroorzaakt door een hardnekkige storing. Door deze storing zijn een aantal zenders voor een aantal abonnees niet beschikbaar. Het gaat om de volgende zenders: Veronica HD, SBS6HD, Eurosport HD, History HD (de standaard versie van deze zenders zijn wel beschikbaar), de muziekzenders van MTV en de overige zenders van de gelinkte kanalen, inclusief de erotiek zenders. Er wordt door technici gewerkt aan een oplossing die spoedig beschikbaar zal zijn.
p0ske Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Origineel bericht van: Perdi De HD Ultra heb ik nog nooit gezien. Die is volgens de berichten (bron = Google) bestemd voor de USA en Brazilië. Ik vond het alleen wel grappig dat de nieuwe FW ook geschikt is voor die box. Ik vind het sowieso knap dat ze de FW in één verzie maken voor alle popuplaire AZbox types! Heb hem op Anga momgen bewonderen, en hij is inderdaad bestemd voor de USA en Brazilië. Ben het zeker met je eens dat het ideaal is dat er één firmware voor alle boxen is. Dit maakt het voor de gebruiker een stuk makkelijker, maar ik kan me ook voorstellen dat het dit voor de ontwikkelaars een heel stuk lastiger maakt.
tipje Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 ook de 5890 geplaatst maar geeft hier problemen. op HD zenders word het beeld blokkerig en streperig. Voetbalwedstrijd is niet om aan te zien. Krijg wanneer ik de knop met instellingen resolution gebruik een > in beeld en die gaat niet meer weg. Wie heeft nog meer deze ervaring.??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen