wasmiddel Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 leuk hoor dat we IPtv kunnen opnemen, maar we kunnen amper een kanaal binnentrekken. of ben ik abuis en heb ik wat gemist?
dinc Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Bij mij werkt de update zonder problemen. Moest wel nog eens rebooten omdat de plugins menu leeg was.
D_liver Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Origineel bericht van: Martie123 Wanneer de Azbox blijft hangen op settings dan de Azbox opnieuw opstarten en optie 4 (format) kiezen. Hierna de Azbox opnieuw opstarten, als alles mee zit start de Azbox nu goed op. Voorlaatste als patch.bin op de usb stick - reboot - optie 4 (2x) - optie 1 - reboot....................nixxxx Citaat: Blijft steken op settings, reageerd niet op de ab ( nieuwe batterijen erin helpt niet )Reboot ( power switch ) hele verhaal nog een keer. ( dus de ab werkt anders kon ik al die opties niet selecteren ) Reboot zelfde verhaal er gebeurd nix blijft steken op settings. Zoals ik het lees heeft ie dat gedaan 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
johnhothost Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Bij mij was het ook een groot drama,multcas was met geen mogelijkheid meer aan de gang te krijgen,zowaar na 4x format en eerst orginele software met een oude multicas de boel weer op de rails gekregen,zit weer op de voorlaatste firmware met de laatste multicas 162b. Wacht nu maar op een nieuwe update voordat ik me er weer aan waag. cheers Johnsat
p0ske Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Hier ging de update ook zonder problemen. Heb na installatie wel OpenXcas een keer opnieuw geïnstalleerd, maar waarschijnlijk was een reboot voldoende geweest.
elflamingo Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 er is alweer een nieuwe verschenen azbox-0.9.4466-patch.bin: photo pan + zoom in/out | fix srt timing issue | improved streaming en wel een byzonder snelle boot!
satrob Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Origineel bericht van: Martie123 Origineel bericht van: satrob Origineel bericht van: Martie123 Wanneer de Azbox blijft hangen op settings dan de Azbox opnieuw opstarten en optie 4 (format) kiezen. Hierna de Azbox opnieuw opstarten, als alles mee zit start de Azbox nu goed op. hoe kom je dan in dit menu , (is toch bij FW update) Door de firmware op een usb stick te zetten,in de Azbox te plaatsen en azbox rebooten. oke da,s me bekend , maar dacht dat/als de box niks meer deed. greet
elflamingo Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Helaas geen digitaal geluid meer. zal even format doen en opnieuw installeren Daarna laat ik het weten!
D_liver Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Origineel bericht van: elflamingo Helaas geen digitaal geluid meer. zal even format doen en opnieuw installeren Daarna laat ik het weten! Dat vind ik ergste nog niet eens ik heb geen now/next meer op C+ 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
caleno Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Probeer deze nieuw firmware te updaten via internet update maar naar 6% update failed. ok bij andere firmware download, iemand weet waarom? Heb ik nog niet eerder meegmaakt. Dreambox 7020,en 800hd, Ipbox 200, Coolstream Zee, Azbox elite, Vu solo hd, Clarke Tech 550, Opticum 9600 hd combo, Xtrend 5000, Skystar 1 en 2
D_liver Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Origineel bericht van: caleno Probeer deze nieuw firmware te updaten via internet update maar naar 6% update failed. ok bij andere firmware download, iemand weet waarom? Heb ik nog niet eerder meegmaakt. server zal het wel druk hebben 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
caleno Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Mijn openxcas file is niet meer aanwezig volgens menu. Overigens wel beeld via huisnetwerk,soms even gecodeerd dan weer beeld, geprobeerd openxcas opnieuw te installeren via dfb plugin menu, downloaden lukt wel maar installeren niet of moet ik eerst de oude verwijderen. Dreambox 7020,en 800hd, Ipbox 200, Coolstream Zee, Azbox elite, Vu solo hd, Clarke Tech 550, Opticum 9600 hd combo, Xtrend 5000, Skystar 1 en 2
Gast Natrium Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Kunnen we niet zeggen op dit moment, ook voor ons is de firm onbekend en weten we niet wat het doet.
D_liver Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Ik heb geupdate van 4348 naar 4466 Mijn OpenXcas was er gewoon. Anders ff OpenXCAS opnieuw installeren vanaf azboxworld.com ( niet vanaf ***geen-reclame*** das de oude versie). Edit now/next werkt nu ook 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
elflamingo Geplaatst: 5 februari 2010 Geplaatst: 5 februari 2010 Na de format gewoon weer geluid hoor! Verder een heel stabiele versie zapt snel maar vooral de snelle reboot ( scheelt hier wel meer dan 30sec ) is wel prettig
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen