Ga naar inhoud


kan CD nu werkelijk niks goed regelen !!


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

daar gaan we weer,

ik ben sinds januarie 2009 bezig om mijn abbo op te zeggen.

had begin van het jaar mijn hele abbo opgezegd,

weken later een brief binnen gekregen dat eind september mijn hele abbo af zo lopen.

nu bleek eind oktober dat het nog niet gebeurt was..

dus weer gebeld (voor de zoveelste keer)

kon het nu per maand opzeggen, dus zo gedaan zo geregeld....

nu zo mijn hele abbo op 26/11/09 aflopen.

maar wat bleek nou,er stond weer een afschrijving geboekt van CD voor de maand december.

dus weer aan de telefoon hangen (dus ik weer pisnijdig aan de lijn liggen te schelden)

nu beloven ze me het geld terug te storten....

ben benieuwd hoe lang dat weer gaat duren madmadmadmad

 

kan CD nu werkelijk niks goed regelen !!

 

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader


Geplaatst:

Je hebt toch al een schriftelijke bevestiging gehad dat je abbo in september afliep?

 

Incasso stilzetten. Als ze een incassoburo op je afsturen die brief overleggen.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

ga morgen ook naar de bank, eens kijken wat zei zeggen.

aan CD heb toch niks aan, ze kunnen toch niks regelen.

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:

Je kan bij je bank incasso´s van CDS laten blokkeren. Heb ik bij een andere club ook wel eens gedaan die na herhaalde beloftes om de incasso eruit te halen bleven afschrijven. Toen was het afgelopen, nooit meer wat van gehoord.

Geplaatst:

Gelukkig is het bij mij wel goed gegaan, wel is er nu ineens voor twee maanden afgeboekt, maar wel het juiste bedrag.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Geplaatst:

Citaat:
maar wat bleek nou,er stond weer een afschrijving geboekt van CD voor de maand december.

dus weer aan de telefoon hangen (dus ik weer pisnijdig aan de lijn liggen te schelden)

nu beloven ze me het geld terug te storten....

 

Ga je ook nog bellen met CD. Dat hebben ze het liefst. Je kunt dit zonder al te veel moeite en ergernis per direct stoppen. Hoe?

Morgen de onterechte afschrijvingen laten storneren (tot 30 dagen geleden kun je zelf doen). Ook de afschrijving van oktober (indien dit meer dan 30 dagen geleden is dan moet dat via de bank). Daarna (in een moeite door) de incasso intrekken. Klaar.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Mojo

Morgen de onterechte afschrijvingen laten storneren (tot 30 dagen geleden kun je zelf doen). Ook de afschrijving van oktober (indien dit meer dan 30 dagen geleden is dan moet dat via de bank). Daarna (in een moeite door) de incasso intrekken. Klaar.


Die termijn is pas gewijzigd, is nu 56 dagen i.p.v. 30 dagen.
Geplaatst:

ik heb het incasso geblokkerd, het geld terug gevorderd en gelukkig is mijn abbo beeindigd.

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:

maar het kan ook anders : twee weken gelesen mijn TVV-abo opgezegd tegen 1 februari 2010 . vanaf gisteren : geen beeld meer : kaart uitgecodeerd . En probeer ze maar eens aan de lijn te krijgen ... er zijn nog wachtende voor u ... nog even geduld ... mad

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Geplaatst:
Origineel bericht van: Mojo
Citaat:
maar wat bleek nou,er stond weer een afschrijving geboekt van CD voor de maand december.
dus weer aan de telefoon hangen (dus ik weer pisnijdig aan de lijn liggen te schelden)
nu beloven ze me het geld terug te storten....


Ga je ook nog bellen met CD. Dat hebben ze het liefst. Je kunt dit zonder al te veel moeite en ergernis per direct stoppen. Hoe?
Morgen de onterechte afschrijvingen laten storneren (tot 30 dagen geleden kun je zelf doen). Ook de afschrijving van oktober (indien dit meer dan 30 dagen geleden is dan moet dat via de bank). Daarna (in een moeite door) de incasso intrekken. Klaar.


Ja en weet je wat CDS dan doet? Juist de kaart(en) uitschakelen en dan ben je nog verder van huis.
Er zijn in zo'n geval maar 2 oplossingen.
1. Bellen, bellen en nog eens bellen (precies wat ze lijken te willen) en hopen dat het opgelost wordt.
2. Incasso intrekken, maar dan maar beter gelijk alles stopzetten want anders doet CDS dat voor je.
Tja en dan? Meer dan cardsharen kan je dan eigenlijk al niet meer. Treurig maar waar.

Ron
Geplaatst:

Ze kunnen zoveel willen. Nog ff en ze hebben niks meer te willen want dan zijn ze falliet.

En als ze het mensen moeilijk gaan maken door technische maatregelen waar betalende klanten ook weer last van ondervinden zal dat zeker de doodsteek betekenen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...