edbe Geplaatst: 24 november 2009 Geplaatst: 24 november 2009 daar gaan we weer, ik ben sinds januarie 2009 bezig om mijn abbo op te zeggen. had begin van het jaar mijn hele abbo opgezegd, weken later een brief binnen gekregen dat eind september mijn hele abbo af zo lopen. nu bleek eind oktober dat het nog niet gebeurt was.. dus weer gebeld (voor de zoveelste keer) kon het nu per maand opzeggen, dus zo gedaan zo geregeld.... nu zo mijn hele abbo op 26/11/09 aflopen. maar wat bleek nou,er stond weer een afschrijving geboekt van CD voor de maand december. dus weer aan de telefoon hangen (dus ik weer pisnijdig aan de lijn liggen te schelden) nu beloven ze me het geld terug te storten.... ben benieuwd hoe lang dat weer gaat duren kan CD nu werkelijk niks goed regelen !! 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Murdock Geplaatst: 24 november 2009 Geplaatst: 24 november 2009 Je hebt toch al een schriftelijke bevestiging gehad dat je abbo in september afliep? Incasso stilzetten. Als ze een incassoburo op je afsturen die brief overleggen. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
edbe Geplaatst: 24 november 2009 Auteur Geplaatst: 24 november 2009 ga morgen ook naar de bank, eens kijken wat zei zeggen. aan CD heb toch niks aan, ze kunnen toch niks regelen. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Han Il Asco Geplaatst: 24 november 2009 Geplaatst: 24 november 2009 Je kan bij je bank incasso´s van CDS laten blokkeren. Heb ik bij een andere club ook wel eens gedaan die na herhaalde beloftes om de incasso eruit te halen bleven afschrijven. Toen was het afgelopen, nooit meer wat van gehoord.
Pjotrb Geplaatst: 24 november 2009 Geplaatst: 24 november 2009 Gelukkig is het bij mij wel goed gegaan, wel is er nu ineens voor twee maanden afgeboekt, maar wel het juiste bedrag. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Gerrit1967 Geplaatst: 24 november 2009 Geplaatst: 24 november 2009 waarom wachten tot zij het geld terug storten, dit kun je ook zelf terug halen
Mojo Geplaatst: 24 november 2009 Geplaatst: 24 november 2009 Citaat: maar wat bleek nou,er stond weer een afschrijving geboekt van CD voor de maand december. dus weer aan de telefoon hangen (dus ik weer pisnijdig aan de lijn liggen te schelden) nu beloven ze me het geld terug te storten.... Ga je ook nog bellen met CD. Dat hebben ze het liefst. Je kunt dit zonder al te veel moeite en ergernis per direct stoppen. Hoe? Morgen de onterechte afschrijvingen laten storneren (tot 30 dagen geleden kun je zelf doen). Ook de afschrijving van oktober (indien dit meer dan 30 dagen geleden is dan moet dat via de bank). Daarna (in een moeite door) de incasso intrekken. Klaar. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
RS2000 Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 Origineel bericht van: Mojo Morgen de onterechte afschrijvingen laten storneren (tot 30 dagen geleden kun je zelf doen). Ook de afschrijving van oktober (indien dit meer dan 30 dagen geleden is dan moet dat via de bank). Daarna (in een moeite door) de incasso intrekken. Klaar. Die termijn is pas gewijzigd, is nu 56 dagen i.p.v. 30 dagen.
theparasol Geplaatst: 25 november 2009 Geplaatst: 25 november 2009 En dat is niet voor niets gedaan want ik heb ook al eens zulke akkefietjes gehad met hele andere wanprestatie automatische incasso abbo's.
edbe Geplaatst: 2 december 2009 Auteur Geplaatst: 2 december 2009 ik heb het incasso geblokkerd, het geld terug gevorderd en gelukkig is mijn abbo beeindigd. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Gene 1225 Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 maar het kan ook anders : twee weken gelesen mijn TVV-abo opgezegd tegen 1 februari 2010 . vanaf gisteren : geen beeld meer : kaart uitgecodeerd . En probeer ze maar eens aan de lijn te krijgen ... er zijn nog wachtende voor u ... nog even geduld ... Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
sathopper Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 Oude Irdeto kaart opgezegd Andere 1€ kaart over geschreven op mijn naam. Zonder problemen binnen een week.
Ron Geplaatst: 3 december 2009 Geplaatst: 3 december 2009 Origineel bericht van: Mojo Citaat: maar wat bleek nou,er stond weer een afschrijving geboekt van CD voor de maand december. dus weer aan de telefoon hangen (dus ik weer pisnijdig aan de lijn liggen te schelden) nu beloven ze me het geld terug te storten.... Ga je ook nog bellen met CD. Dat hebben ze het liefst. Je kunt dit zonder al te veel moeite en ergernis per direct stoppen. Hoe? Morgen de onterechte afschrijvingen laten storneren (tot 30 dagen geleden kun je zelf doen). Ook de afschrijving van oktober (indien dit meer dan 30 dagen geleden is dan moet dat via de bank). Daarna (in een moeite door) de incasso intrekken. Klaar. Ja en weet je wat CDS dan doet? Juist de kaart(en) uitschakelen en dan ben je nog verder van huis. Er zijn in zo'n geval maar 2 oplossingen. 1. Bellen, bellen en nog eens bellen (precies wat ze lijken te willen) en hopen dat het opgelost wordt. 2. Incasso intrekken, maar dan maar beter gelijk alles stopzetten want anders doet CDS dat voor je. Tja en dan? Meer dan cardsharen kan je dan eigenlijk al niet meer. Treurig maar waar. Ron
Gerard 76 Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 En dat cardsharen is ook afgelopen volgend jaar. CanalDigitaal wil dit dan onmogelijk maken dmv een functie die met de nieuwe kaart mogelijk is. Dan kun je hem niet meer delen of zoiets.
Codx Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Ze kunnen zoveel willen. Nog ff en ze hebben niks meer te willen want dan zijn ze falliet. En als ze het mensen moeilijk gaan maken door technische maatregelen waar betalende klanten ook weer last van ondervinden zal dat zeker de doodsteek betekenen. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen