Barbapappa Geplaatst: 24 november 2009 Geplaatst: 24 november 2009 Datum op de kaart is 16.01.2010! Nu mijn kaart in een secaontavanger(CD) gestoken en op sbs6 gegaan. Er gebeurt al een hele tijd niets!
Moderator ceesv Geplaatst: 24 november 2009 Moderator Geplaatst: 24 november 2009 Welkom. Misschien via de site van canaldigitaal een reactivatiepuls aanvragen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Barbapappa Geplaatst: 24 november 2009 Auteur Geplaatst: 24 november 2009 Daar ben ik nu mee bezig. Ik dacht, dat bij de nieuwe kaart dit zo niet meer zou voorkomen. Nu is het dus afwachten, ik had zo graag Barcelona gekeken. Maar bedankt voor je antwoord in ieder geval.
Gerard 76 Geplaatst: 24 november 2009 Geplaatst: 24 november 2009 Via de site een activatiepuls aanvragen. Een collega van me had ook een kaart die 't totaal niet meer deed. Deze kaart stond nog op september! Komt denk ik omdat ie bijna altijd naar de hotbird kijkt en amper naar de Nederlandse zenders,dus update gemist. (Ook een paar brieven met een aanmaning tot betalen van de achterstallige abonnementsgelden!)) Hij heeft geluk gehad dat de kaart nog niet uitgezet was! Maar goed,na een kwartier in mijn dreambox en een activatiepuls deed ie het weer en stond de datum op 16-01-2010
rommelaar Geplaatst: 26 november 2009 Geplaatst: 26 november 2009 Origineel bericht van: Barbapappa Datum op de kaart is 16.01.2010! Nu mijn kaart in een secaontavanger(CD) gestoken en op sbs6 gegaan. Er gebeurt al een hele tijd niets! Word bellen naar CD denk ik.Dit gebeurt regelmatig dat ze voor het gemak maar alles uitschakelen. Heb ik gehad na de proefperiode met de nieuwe kaart.Toen kreeg je het volledig pakket te zien en na die termijn werd ik afgeschakeld en kreeg niet het basis pakket meer maar alleen ned 1,2 en 3.Na een belletje en uitleg had ik het basis pakket weer. Ja het blijft vervelend dat je altijd moet bellen daar voor. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Barbapappa Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Geplaatst: 29 november 2009 Is intussen opgelost, de reden was het uitschakelen van de "bonuszenders voor een bepaalde tijd" Dank jullie wel voor de antwoorden.
varoph17 Geplaatst: 2 december 2009 Geplaatst: 2 december 2009 Heb hetzelfde sinds ongeveer 1 week en RTL8, Discovery, NGC, Animal en nog een paar. In elk geval geen RTL4,5,SBS6, Net5, Veronica. Heb oudere Irdeto kaart (rood).
bosfrans Geplaatst: 5 december 2009 Geplaatst: 5 december 2009 Hallo , je kunt toch zo de zenderlijst opnieuw inladen Bosfrans
erikvdv Geplaatst: 24 januari 2010 Geplaatst: 24 januari 2010 Wat heb je er aan gedaan????? Ik heb het zelfde!!!!! Help Gr. Erikvdv
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen